تاریخ انتشار: 1399/04/07 21:34
کد خبر: 60364

شاهین بوشهر - نفت مسجدسلیمان؛ جدالی حساس و نفس گیر

تیم های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور فردا شب به مصاف هم می روند.
شاهین بوشهر - نفت مسجدسلیمان؛ جدالی حساس و نفس گیر

محسن بابادی؛ در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور شاهد دیداری حساس بین تیم های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان در بوشهر خواهیم بود.  

تیم نفت مسجدسلیمان که او را باید سلطان تساوی و نباختن در این فصل نامید، علی رغم مشکلات مالی همیشگی و بخشنامه تاسف بار وزارت نفت مبنی بر عدم حمایت از تیم های نفتی و ممنوعیت در هر گونه ارتباط با این وزارتخانه به صورت مستقیم، غیرمستقیم، مالکانه، سازمانی و اداری از جانب این تیم ها که عملا آب پاکی را روی دست آن ها ریخته، در حالی که به دلیل وضعیت قرمز استان خوزستان و شهر مسجدسلیمان، هزینه تامین هتل و حتی غذای بازیکنانش در اردوی تهران را نداشت و تنها با حمایت یکی دو اسپانسر و نه حتی نماینده این شهر که به این تیم کمک و بازی های تدارکاتی با آلومینیوم، پیکان و ملوان را تدارک دیدند، توانست از لحاظ بدنی و تاکتیکی به سطح قابل قبولی رسیده و در حالی که هنوز 40% از مبلغ قرارداد بازیکنانش باقی مانده، به مصاف شاهین بوشهری برود که مطمئنا جهت جلوگیری از سقوط به لیگ دسته یک، بدجوری دست و پا زده و تدابیر خاصی را در ورزشگاه خانگی اش جهت شکست دادن شیران زاگرس اندیشیده است. 

باید چشم انتظار نشست و دید نفتی ها که حتی هزینه بلیط پرواز به بوشهر را هم ندارند، خواهند توانست در این شهر بندری دست به کاری بزرگ زده و ضمن اثبات شایستگی های خود، نشان دهند صعود به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی حق مسلم آنان بوده است یا خیر! بایست دید مهدی تارتار مربی باتجربه، بابرنامه و بادانش این تیم چگونه خواهد توانست با این شرایط روحی و کمبود بودجه، شرایط تیمش را با تدابیر تاکتیکی خاصی مهیای این مسابقه مهم نماید. 

واقعا حیف است نفت مسجدسلیمان که بهترین عملکردش طی سالیان اخیر در لیگ برتر و جام حذفی را داشته و بر دریایی از ثروت خفته است، هزینه تهیه شام و حتی آب معدنی بازیکنان و کادرش را نداشته باشد. اما بنگارنده به این تیم امیدوار بوده و شک ندارم با دست پر از بوشهر به شهر اولین ها باز خواهند گشت. یادمان نرود که نفت تنها به خاطر 10 میلیارد تومان بدهی مربوط به سال های 93 تا کنون که به اندازه مبلغ قراداد یا پول ماشین 2 بازیکن سرخابی هم نمی شود، این گونه گر گرفته و در میان زبانه های آتش در حال سوختن و گداختن است.

این دیدار فردا شب راس ساعت21 در استادیوم شهید مهدوی بوهر برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6dj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان نفت مسجد سلیمان تست کرونا دادند