تاریخ انتشار: 1399/04/07 23:07
کد خبر: 60354

مورد عجیب تیم حریف به نفع بازیکنان پرسپولیس

مورد عجیب تیم حریف به نفع بازیکنان پرسپولیس

پیکان در لیگ نوزدهم بدترین خط دفاع و چهارمین خط حمله برتر را در اختیار دارد و حالا باید مقابل بهترین خط دفاعی لیگ پیکار کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس باید در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان برود. این دیدار اولین مسابقه رسمی هر ۲ تیم بعد از بازگشایی مسابقات با وجود شیوع ویروس کرونا به حساب می‌آید.

جدال تیم صدرنشین و قعرنشین لیگ در حالی به انجام می‌رسد که پیکان در تعداد گل خورده و زده مورد عجیبی دارد. تیم عبدالله ویسی با ۳۸ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و این با توجه به جایگاه این تیم طبیعی است اما در سوی مقابل آنها با ۲۸ گل زده چهارمین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارند و تنها نسبت به استقلال، سپاهان و پرسپولیس کمتر گل زده‌ و به طور مثال نسبت به تراکتور رده سومی بیشتر گل‌های بیشتری به ثمر رسانده‌اند.

پیکان در دیدار رفت نیز موفق شد یک بار دروازه پرسپولیس را باز کند تا یکی از ۱۰ گل خورده سرخپوشان تهرانی در این فصل در جدال برابر آبی‌آسمانی‌ها باشد. باید دید یحیی گل‌محمدی چه راهکاری برای مقابله با خط حمله پیکان دارد. خط حمله‌ای که بازیکنان قدرتمندی همچون شهریار مغانلو، سعید واسعی و فراز امامعلی را در اختیار دارد.

نباید فراموش کرد پرسپولیس نیز با ۱۰ گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و به این راحتی‌ها دروازه‌اش باز نمی‌شود. آنها در بازی‌های تدارکاتی قبل از شروع مسابقات نیز در چهار بازی تنها یک گل خوردند.

دیدار پیکان و پرسپولیس فرداشب(یکشنبه) از ساعت ۲۱ با قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد آغاز می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxp88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک مصدوم دیگر در لیست پیکان برای تقابل با پرسپولیس