تاریخ انتشار: 1399/04/08 10:24
کد خبر: 60339

ترکیب احتمالی شهرخودرو مقابل ذوبی ها

امشب در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و دوم در مشهد شهر خودرو میزبان ذوب آهن است.
ترکیب احتمالی شهرخودرو مقابل ذوبی ها

عنابی‌پوشان مشهدی به خوبی می‌دانند که اگر بخواهند مثل سال قبل شگفتی سازی کنند و به سهمیه آسیایی برسند، باید در 9 بازی باقیمانده لیگ نوزدهم کم‌تر امتیاز از دست بدهند و به روند سینوسی خود در امتیاز گیری پایان دهند؛ آن‌ها در اولین گام باید در برابر ذوب آهنی قرار بگیرند که حالا با شوک تغییر سرمربی، می‌تواند شکل دیگری از خود را نمایش دهد و این مسئله می‌تواند تفکرات کادرفنی شهر خودرو را برای دوئل فردا دگرگون کند.

سرآسیایی برای مصاف با بوناچیچ، دستش خالی از بازیکن است؛ چرا که در اسلاوو مهاجم پر سر و صدای اوکراینی از جمع آن‌ها جدا شده و علی نعمتی و فرشاد فرجی هم به دلیل محرومیت در دیدار فردا غایب هستند. حسن جعفری و سعید صادقی دو مصدوم مشهدی‌ها هستند که پزشکان در تلاشند تا این دو چهره، فردا به کمک تیم‌شان بیایند.

در درون دروازه، مهدی رحمتی بی‌رقیب است و تلاش می‌کند فردا شب در ورزشگاه امام رضا(ع) یازدهمین کلین شیت فصل‌اش را رقم بزند.

زوج دفاعی شهر خودرو را امشب در غیاب نعمتی و فرجی، احتمالا حسین مرادمند باتجربه در کنار امید منصوری جوان، بازیکن گمنام و کم نام و نشان شهر خودرو تشکیل خواهند داد؛ زوجی که برای اولین در کنار هم به میدان می‌روند و این مسئله می‌تواند ریسک بزرگی برای سرمربی جوان شهر خودرو به حساب آید.

در دفاع چپ، علی فرامرزی مدافع شیرازی شهر خودرو انتخاب نخست سرآسیایی است و در دفاع راست، هر چند احتمال دارد جعفری در لیست فردای شهر خودرو باشد اما محمد آقاجانپور بعد از مدت‌ها مصدومیت، قرار است برای تیمش در دفاع راست به میدان برود.

اکبر صادقی و میلاد سرلک، زوج هافبک دفاعی شهر خودرو را شکل می‌دهند؛ دو بازیکنی که فردا ماموریت سختی برابر خط هافبک باتجربه ذوب آهن با حضور بازیکنانی چون قاسم حدادی فر، زبیر نیک نفس و ... دارند؛ خلعتبری و سیف اللهی دو بال رونده شهر خودرو برای دوئل با ذوب آهن احتمالا هستند و امین قاسمی نژاد در پست شماره 10، ماموریت بازی سازی را برای تیمش احتمالا به دوش می‌کشد.

در نوک حمله هم سرآسیایی از میان مرتضی خراسانی و محمد قاضی باید یک انتخاب داشته باشد که با توجه به حساسیت بازی، محمد قاضی می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد؛ و احتمالا مرتضی خراسانی جوان انتخاب نخست تعویضی شهر خودرو در نیمه دوم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5bpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی فولاد خوزستان برای مصاف با استقلال