تاریخ انتشار: 1399/04/08 23:24
کد خبر: 60281

ویسی: پرسپولیس را در حد یک قهرمان ندیدم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من بابت این نوع بازی متاسف هستم ولی امیدوارم هفته‌های آتی این مشکلات را درست کنیم.
ویسی: پرسپولیس را در حد یک قهرمان ندیدم

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با پرسپولیس اظهار داشت: این بازی می‌شد مساوی تمام شود اما نوع رفتار ما غیر حرفه‌ای بود که زیبنده تیم ما نیست. من بابت این نوع بازی متاسف هستم ولی امیدوارم هفته‌های آتی این مشکلات را درست کنیم.پرسپولیس حرفه ای رفتار کرد و سروته جدول نشاندهنده قدرت این تیم نبود.

وی در خصوص اظهار نظر گل محمدی پیرامون بازی خوب پیکان گفت: اگر یک خارجی بازی را می‌دید نمی‌دانست که این 2 تیم در صدر و قعر جدول هستند.ما در تعطیلات چند بازی دوستانه انجام دادیم و طوری کار کردیم که تیممان روحیه برد پیدا کند حتی در بازی با شهرخودرو که دوستانه انجام دادیم در دقیقه 90 گل زدیم و بازی را بردیم اما باید بدانیم که چرا وقتی گل می خوریم دوباره شیرازه تیم از بین می رود. بازیکنان من قابل احترام هستند ولی از نظر روحی و روانی باید تیم را درست کنیم.

ویسی در خصوص عملکرد ضعیف شیخ‌ویسی در این دیدار عنوان کرد: هفته گذشته که با همکارانم حرف می زدم گفتم که همه شرایط خوبی دارند به جز چهار دروازه بان تیممان. در هفته گذشته هر 4 گلر ما خوب نبودند، می‌خواستم از علیرضا رضایی استفاده کنم ولی ترسیدم به خاطر جوانی‌اش شوک به او وارد شود.به خاطر همین مشکل با گلرهای تیم صحبت کردم و در نهایت از شیخ ویسی استفاده کردیم اما واقعا از این بابت متاسف هستم ولی سعی می‌کنم از نظر روحی و روانی آنها را درست کنم.

وی در خصوص اعتراضی که به داور بازی داشت گفت: در آن صحنه واقعا حرکت بازیکن ما خطا نبود، شاید رفتار من زیبنده نبود و من این را قبول می‌کنم، متاسف هستم که به داور اعتراض کردم اما واقعا در آن صحنه بازیکن ما خطا نکرد و حتی می‌توانست تک به تک شود.

سرمربی پیکان در خصوص اینکه پرسپولیس را چگونه دید یادآور شد: کرد: من خودم پرسپولیس را در حد یک قهرمان ندیدم ولی یک تیم قهرمان حتما نباید زیبا بازی کند و فقط کافی است 3 امتیاز را بگیرد.آنها امروز حرفه‌ای تر عمل کردند و از فرصت‌های خود استفاده کرده و بازی را بردند.

وی در خصوص اینکه اسکوچیچ مسابقه امروز را از نزدیک تماشا می‌کرد عنوان کرد: دست سرمربی تیم ملی درد نکند که بازی‌ها ما را هم می‌بیند، امیدوارم که در مسابقات با تلاش بازیکنان و کادر فنی بتوانیم نتایج لازم را برای صعود به جام جهانی کسب کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کند تیمش از نظر بدنی نسبت به پرسپولیس کم آورد خاطرنشان کرد: اصلا،ما بدنی اصلا عقب نبودیم و حتی پرسپولیسی ها روی زمین افتادند اما ما سرپا بودیم. مهم رفتار ما بود که 28 دقیقه در نیمه دوم حمله کردیم اما در دقیقه 29 گل خوردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqpv5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست هفته 22

پرسپولیس با «پیکان» به قهرمانی نزدیک تر شد
هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال