تاریخ انتشار: 1399/04/09 21:57
کد خبر: 60226

ویسی: به کارمان ادامه دهیم تا تیم‌مان در لیگ برتر بماند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نگفتم پرسپولیس در حد قهرمانی نیست، گفتم این تیم در حد قهرمان ظاهر نشد.
ویسی: به کارمان ادامه دهیم تا تیم‌مان در لیگ برتر بماند

عبدالله ویسی در خصوص بازی تیم پیکان با پرسپولیس اظهار داشت: از این بازی لذت بردم، ولی از باخت تیم‌مان غمگین و ناراحت شدم. در مجموع دیدید که پیکان با گذشته فرق کرده بود. فرق ما با تیم پرسپولیس در رفتار حرفه‌ای بازیکنان پرسپولیس بود و رفتار آماتوری بازیکنان ما؛ ما روی این موضوع کار نکرده بودیم که هیچ فرقی با تیم‌های دیگر نداریم. امروز در خصوص این موضوع با بازیکن‌ها صحبت کردم. فردا را استراحت می‌کنیم و از پس‌فردا دوباره تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: ما یک جدول برای بازیکنان طراحی کرده‌ایم که ما ۱۰ تیم در لیگ هستیم که یک بازی را شکست خورده‌ایم و هشت بازی را داریم و باید قدرتمند به کارمان ادامه دهیم تا تیم‌مان در لیگ برتر بماند.

سرمربی تیم پیکان در رابطه با اشتباه دروازه‌بان این تیم مقابل پرسپولیس و شائبه تبانی بین این دو تیم عنوان کرد: به بازیکنانم و تمام بازیکنان ایرانی اعتماد دارم چنین موضوعی را قبول ندارم. هفته گذشته با چهار دروازه‌بان‌مان که یکی از آن‌ها هم خارجی است صحبت کردیم. شرایط آن‌ها خوب نبود که آن را به مدیر باشگاه نیز اطلاع دادم. در این بازی شیخ ویسی را انتخاب کردیم و آن اشتباه را انجام داد و دلیل نمی‌شود که یک گلر اشتباه کند بگوییم او کاری انجام داده است. او در استقلال دروازه‌بان من بوده است و شناخت کافی از لحاظ روحی و روانی از او دارم، او بازیکن لایقی است. این درست نیست بخواهیم تقصیرات را گردن یک بازیکن بیندازیم. من مربی نیستم که بگویم اشتباهات فردی باعث باخت تیم‌مان شد این اشتباهات را باید مربی اصلاح کند.

ویسی که با رادیو ایران گفتگو می‌کرد، خاطرنشان کرد: وقتی شیخ ویسی گل اول را روی آن اشتباه دریافت کرد و، چون قول داده بود یکی از بهترین دروازه‌بانی‌ها را برای‌مان انجام دهد گل دوم و سوم را نیز دریافت کرد من باز هم به وحید ایمان دارم و نمی‌خواهیم تقصیر را گردن کسی بیندازیم، او گل بدی خورد.

وی در رابطه با عملکرد خط دفاعی تیم پیکان تصریح کرد: امروز در جلسه فنی به بازیکنان گفتم که تا الان فکر می‌کردم نوع دفاع تیمی‌مان بد است و روی آن کار می‌کردیم، ولی متوجه شدیم شکل دفاعی‌مان خیلی بدتر است. به آن‌ها تذکر دادم و آن‌ها را دعوا کردم. واقعاً شکل دفاعی و نوع عملکرد دفاعی بچه‌های‌مان خوب نیست. امیدوارم در هشت بازی مانده با قدرت ظاهر بشوند تا تیمی که ریشه‌دار است سقوط نکند و در لیگ باقی بماند.

سرمربی تیم پیکان در خصوص صحبت‌هایی که در رابطه با تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی انجام داده بود، گفت: من گفتم پرسپولیس در حد تیمی که ۱۰ امتیاز اختلاف دارد، نبود. گاهی وقت‌ها نیاز است تیمی خوب بازی نکند و پیروز شود. برای پرسپولیس احترام قائل هستم تیم ما را بردند و به آن‌ها تبریک می‌گویم و گفتم در حد قهرمان ظاهر نشد. من استقلال خوزستان، صبای قم و شاهین بوشهر بوده‌ام گاهاً بد بازی می‌کردم، ولی با استقلال قهرمان شدیم، با صبا سهمیه گرفتیم و با تیم شاهین به لیگ صعود کردیم. بعضی وقت‌ها نیاز نیست خوب بازی کنید و لازم است امتیاز کسب کنید. پرسپولیس دیروز این کار را به نحو احسن انجام داد و واقعاً خوب بازی نکرد و امتیاز را کسب کرد.

ویسی در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازی روز گذشته عنوان کرد: ما فقط به هم دروغ می‌گوییم، امروز دیدیم ۱۶۹ نفر به دلیل کرونا جان‌شان را از دست دادند، ولی می‌گوییم اوضاع بهتر است.

وی در خصوص نزدن ماسک به صورت گفت: سرمربی‌ها می‌توانند ماسک نزنند، ولی اعضای کادر فنی همه ماسک را به صورت‌شان زده بودند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275kp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیروانی: شاید کارمان با آنتورپ به فیفا بکشد / عبدی هنوز اول راه است