تاریخ انتشار: 1399/04/18 09:50
رمضانی ؛تنها در برابر یک لشگر
کد خبر: 59656

حملات بدون سند برعلیه سرپرست استقلال/لطفا از دایره انصاف خارج نشوید!

سعیدرمضانی سرپرست استقلال این روزها مورد هجمه برخی از رقبا قرار گرفته است که ای کاش کمی در این زمینه انصاف را رعایت کنیم.
حملات بدون سند برعلیه سرپرست استقلال/لطفا از دایره انصاف خارج نشوید!

پوریا منصوری؛ در این که حواشی در تمام دنیا، یار جدانشدنی اهالی مستطیل سبز است شکی وجود ندارد و در همین راستا نیز در کشور ما این حواشی کمی پر رنگ‌ و عجیب‌تر از کشورهای دیگر دیده می‌شود.

موضوع مثبت ‌شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان استقلال سوژه مناسبی برای رسانه‌ها و البته رقبای آبی‌پوشان بود تا بر شایعات دامن بزنند و حواشی بیشتری را ایجاد کنند. در این میان هجمه انتقادات و سوالات سعید رمضانی سرپرست باشگاه استقلال را نشانه رفت.

انتقادات همیشه بوده، هست و خواهد بود اما این حجم از حملات و انتقادات نسبت به سعید رمضانی و باشگاه استقلال به دور از انصاف است. اینکه باشگاه استقلال در عدم نظارت بر بازیکنانش کوتاهی کرده پر واضح است، اما اتهام به دروغ‌گویی نسبت به باشگاه و فشار‌های غیر منصفانه به سعید رمضانی که از پیشکسوتان تیم استقلال است و اهل همین فوتبال است، غیر‌عادی به نظر می‌رسد.

سرپرست باشگاه استقلال این روزها در مقابل شایعاتی همچون مهمانی و دورهمی بازیکنان و فلافل خوردن آنها شب قبل از بازی با فولاد و ...در فشار شدیدی قرار گرفت و به طور ناخواسته وارد جنگ رسانه‌ای با محمد‌علوی سرپرست باشگاه فولاد شد.

در این گونه دعواهای رسانه‌ای هر دو طرف باید سعه‌صدر بیشتری به خرج دهند و احترام‌ کسوت رمضانی باید توسط علوی که او‌هم از ملی‌پوشان فوتبال کشور بوده رعایت شود.

واضح است هر دو‌طرف برای منافع باشگاه خود می‌جنگند اما شدت فشار‌های چند جانبه‌ای که به رمضانی و‌استقلال وارد می‌شود خارج از عرف فوتبال است.

امیدواریم عادت بد اتهام‌زنی بدون مستندات از فوتبال دور شود و دعوا و اختلاف‌نظرها در محیطی کاملا فوتبالی حل‌وفصل شود چراکه کشاندن این موضوعات به رسانه‌ها حاصلی جز حاشیه‌های سمی برای باشگاه‌ها ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eawq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 توضیح استقلال درباره رعایت نکردن پروتکل‌ بهداشتی

آخرین وضعیت چمن انقلاب از زبان سرپرست استقلال!
رمضانی: فقط چمن این مجموع بلند است