تاریخ انتشار: 1399/04/19 21:04
کد خبر: 59550

خلیلیان: دیدار استقلال و فولاد به تعویق می‌افتد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی میگوید دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی جم به تعویق می افتد.
خلیلیان: دیدار استقلال و فولاد به تعویق می‌افتد

مهرزاد خلیلیان در گفت و گویی رادیویی درباره تغییر پروتکل های بهداشتی گفت: ما از وقتی که سعی کردیم بازگشایی های لازم را انجام دهیم، تلاش کردیم که مشکلات کرونا را مورد بررسی قرار دهیم و این مساله نیاز به تعمق و  جلسات فراوانی داشت که وزارت بهداشت  کمک های بسیاری کرد. ما با افزایش کرونا مواجه هستیم و تصمیم ها نیز متفاوت خواهد بود. ما باید بررسی کنیم که در چه شرایطی هستیم و وزارت بهداشت سخت گیری های بیشتری اعمال کرده است. ما تغییر مصوبی هنوز نداریم و اگر بشود، آن را اعلام خواهیم کرد.

او درباره بازیکنان استقلال و فولاد که مبتلا به کرونا شدند، گفت: در این یکی بعضی باشگاه ها همکاری لازم را انجام ندادند، شکی نیست اما چیزی که اخیرا به دست ما رسیده است، قبلا تست ها مثبت شده است اما در ادامه وقتی ۲ تست بازیکن منفی اعلام می‌شود، یعنی آماده بازی است و در آن تعداد نمی‌گنجد. لذا بازی بعدی را استقلال باید بازی کند چون ۴ بازیکن استقلال که قبلا مثبت بودند، دیگر مثبت نیستند.

خلیلیان در خصوص بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: نتیجه بازی ها را سازمان لیگ اعلام می‌کند. طبق پروتکل هر باشگاهی که بالای ۲۵ درصد تست مثبت داشته باشد، به قرنیطنه می‌رود. طبق اطلاعی که به ما دادند، استقلال و فولاد ۲۵ درصد تستی مثبتی که داشتند، تایید می‌شود و بازی شان به تعویق می افتد؛ مگر این که مسائلی مد نظر سازمان لیگ باشد که مربوط به ما نیست.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: ۲۴ الی ۴۸ ساعت در این خصوص تست گرفته می‌شود تا وضعیت ناقل بودن بازیکنان مشخص شود. تست فولاد خوزستان هنوز نیامده و ارزیابی نهایی هنوز منعکس نشده است.

او درباره نامه ارسالی حیدر بهاروند به تیم استقلال در خصوص این که تعداد کرونایی های استقلال کمتر از ۲۵ درصد است، خاطرنشان کرد: همچین چیزی به دست ما نرسیده است. تعداد ۲۵ درصد اولیه تیم استقلال توسط وزارت بهداشت و وزارت ورزش تایید شد. ما ۱۲۰ آزمایشگاه تایید شده داریم و افسر کنترل سلامت باید در صحت آزمایش ها حضور داشته باشند.

خلیلیان درباره بازیکنانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: ما یک پیشنهاد ویژه ای را برای کمیته اخلاق در سطح کار پزشکی ارائه کردیم و هیچکس در این مساله استثنا نیست و باید ببینیم در آینده چه پیش می آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2759ag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روابط عمومی استقلال نیامده رفت!