تاریخ انتشار: 1399/04/20 12:52
کد خبر: 59513

حسینی کاپیتان استقلال در بازی تراکتور(عکس)

در غیاب وریا غفوری، سنگربان استقلالی ها کاپیتان این تیم در دیدار مقابل تراکتور سازی خواهد بود.

پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام سازمان لیگ تصمیم خود مبنی بر برگزاری دیدار استقلال و تراکتور سازی را اعلام کرد تا دو تیم روز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

نکته ی حائز اهمیت این دیدار، غیبت بازیکنان پرشمار استقلالی ها در این بازی خواهد بود. بازیکنانی از جمله وریا غفوری که این نکته به معنای غیبت کاپیتان آبی پوشان در این دیدار خواهد بود. در غیاب غفوری، بازوبند کاپیتانی بر دستان حسینی بسته خواهد شد.

حسینی که در دیدار روز شنبه مقابل تراکتور سازی کاپیتان استقلالی ها خواهد بود، در تمرین دیروز آمادگی خود را نشان داد. سنگربان شماره یک آبی پوشان که در این فصل نتوانسته عملکرد درخشان دو فصل پیشش را تکرار کند، حالا توجه ها را به خود دوخته است. چرا که در غیاب سایر بازیکنان استقلال، او اکنون باید رهبری تیمش در درون زمین را برعهده بگیرد. حسینی که از پایه های استقلال با این تیم همراه بوده و طبق گفته های خودش، در راه رسیدن به دروازه ی استقلال سختی های زیادی کشیده است، حالا باید به دور از احساسات و هیجانات کاذب، در درون زمین بزرگی کند تا یکی از روزهای خوب خود و استقلالی ها را رقم بزند. انتظاری که مجیدی از شاگردش دارد، این است که حسینی در دیدار روز شنبه و در قامت یک کاپیتان باتجربه و ماهر، تیمش را لیدری کند تا بتواند جدال بر سر کسب سهمیه را از تبریزی ها ببرند.

نکته ی دیگر در مورد حسینی این است که او ذخیره ی همیشگی خودش یعنی پورحمیدی را نیز در کنارش نمی بیند و این بار یک سنگربان جوان و گمنام به نام علیرضا انصاری که گلر سوم تیم می باشد، به عنوان بازیکن ذخیره ی حسینی، بر روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

حسینی امسال یکبار و در جریان رقابت های مرحله ی یک شانزدهم نهایی جام حذفی و در دیدار با گل ریحان، کاپیتان آبی پوشان بود تا روز شنبه و در جدال حساس مقابل تراکتورسازی، برای دومین بار در این فصل، شانس بستن بازوبند  کاپیتانی استقلال را داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moppb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست سپاهان از سازمان لیگ؛ بازی با استقلال به تعویق بیفتد!