تاریخ انتشار: 1399/04/20 17:48
کد خبر: 59485

افاضلی: با استقلال بازی نمی‌کنیم، حتی اگر ٣ امتیاز را به آنها هدیه کنند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: حتی اگر ٣ امتیاز را به استقلال هدیه کنند با آنها بازی نمی‌کنیم.
افاضلی: با استقلال بازی نمی‌کنیم، حتی اگر ٣ امتیاز را به آنها هدیه کنند

هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته گذشته بازی ما برگزار نشد کمی در ریتم حرکتی خود دچار مشکل شدیم، اما امیدواریم با تمریناتی که داشتیم تا حدی این موضوع را پوشش بدیم.

وی ادامه داد: سپاهان یک باشگاه ریشه‌دار قدیمی و با کیفیت بالا و سازماندهی فوق‌العاده است. از طرفی موفق‌ترین مربی لیگ برتر به عنوان سرمربی روی نیمکت سپاهان حضور دارد. قلعه‌نویی هر جا بوده تیمی درست کرده هم حال را دارد و هم آینده را، یعنی همواره برای آینده سرمایه‌گذاری کرده است.

*سپاهان نسبت به کیفیتش امتیاز جمع نکرده

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: سپاهان امسال نسبت به سال قبل پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته هر چند نسبت به کیفیتش امتیاز جمع نکرده، اما تیم بسیار با کیفیتی است که فوتبال خوبی هم بازی می‌کنند. امیدوارم هواداران شاهد بازی زیبایی باشند. در این بازی هفت مصدوم داریم، امیدواریم از یکی دو نفر از مصدومان تیم که به تازگی برگشته‌اند برای دقایقی استفاده کنیم.

افاضلی درباره مشکلات مالی و مدیریتی پارس‌جنوبی عنوان کرد: حضور یک مدیر فوتبالی امتیاز بزرگی است و بار ما را کم می‌کند تا بیشتر روی فوتبال و درون زمین تمرکز کنیم. مشکلات همچنان پابرجاست اما با آمدن رضاییان شرایط بهتری پیدا کردیم و امیدواریم مشکلات حل شود تا با وضعیت بهتری چند بازی باقیمانده را پشت سر بگذاریم.

*دلایل واضحی از نظر حقوقی برای نتیجه بازی با استقلال وجود دارد

وی در خصوص حواشی رخ داده پیرامون لغو دیدار استقلال و پارس‌جنوبی گفت: امروز برای بازی با سپاهان اینجا هستیم و شاید درست نیست در مورد اتفاقات هفته گذشته صحبت کنیم. وضعیت بازی با استقلال کاملا روشن است و دلایل واضحی از نظر حقوقی برای نتیجه بازی وجود دارد. تردیدی ندارم که چه اتفاقی باید بیفتد، اما اینکه این اتفاق می‌افتد یا نه؛ مربوط به آدم‌هایی است که سبقه مشخصی دارند، سرپرستی دارند و برای جلب رضایت بالا دستیشان به دنبال ریاست هستند و قبلا باشگاه‌های بزرگی دستشان بوده و نابود کرده‌اند. یا صبح می‌روند در فدراسیون فوتبال اجازه می‌گیرند و بعد صحبت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم گفت: این موضوع از نظر حقوقی قابل بحث نیست، مشخص است چه اتفاقی افتاده و چه نتیجه‌ای باید داد. تحت هیچ شرایطی بازی مجدد با استقلال انجام نمی‌دهیم. حتی اگر این سه امتیاز را به استقلال هدیه کنند، بازی نخواهیم کرد. اگر در این زمینه قصوری صورت بگیرد شخصاً این مورد را به فیفا می‌برم. با وکیلم هم در خارج از کشور صحبت کرده‌ام و یک نامه اولیه به فیفا زده است و منتظر است مستندات دیگری هم به این پرونده اضافه کنیم تا به فیفا ارائه شود.

*در پرونده پارس‌جنوبی شرافت، صداقت و عدالت فوتبال در بوته آزمایش است

وی افزود: دوست ندارم این کار را بکنم. در پرونده پارس‌جنوبی شرافت، صداقت و عدالت فوتبال در بوته آزمایش است؛ یعنی اگر این سه فاکتور مهم در این آزمون شکست بخورند دیگر امیدی به فوتبال ما نیست. اگر نیت و اراده کافی در داخل وجود نداشته باشد مجبورم کاری را بکنم که دوست ندارم. این مساله شائبه‌های زیادی از جمله مهندسی نتایج و دخالت دولت ایجاد می‌کند که نتایج بدی در پی خواهد داشت. اگر این سه فاکتور را بسنجیم این ارزش را دارد که در فوتبال پالایشی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: امیدوارم این مشکل در داخل حل شود و تکلیف این بازی مشخص شود. خیلی نباید این پروسه طولانی شود چون انتهای فصل است و مهم است شرایط خود را بدانیم. پرونده کاملا واضح است و نیازی به توضیح اضافه ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mopxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور دیاباته در ترکیب استقلال امکان پذیر است؟!