تاریخ انتشار: 1399/04/20 20:39
کد خبر: 59466

توقف پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز در نیمه اول

نیمه نخست دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.
توقف پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز در نیمه اول

تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس در دیدار از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 20:15 امشب (جمعه) در ورزشگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب ماشین‌سازی: حامد لک، شاهین ثاقبی، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل‌کثیر، مسیح زاهدی، سیدمحمد خرم‌الحسینی، عزیز معبودی، میلاد نوری، ادواردو دوسانتوس و محمد قادری.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بشار رسن، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، مهدی شیری، سعید حسین‌پور، سیامک نعمتی و علی علیپور.

داور: رضا کرمانشاهی

نیمه اول:

دقیقه 5: یک صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه ماشین‌سازی رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 12: حرکت انفرادی مهدی ترابی از جناح چپ تیم پرسپولیس و یک و دو این بازیکن با بشار رسن باعث شد تا این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که در نهایت ضربه ترابی به شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 15: شاهین ثاقبی اولین کارت بازی را از کرمانشاهی دریافت کرد.

دقیقه 28: حرکت در عمق علیپور می‌رفت تا این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار دهد که کنترل توپ بد این بازیکن فرصت گلزنی را از پرسپولیسی‌ها گرفت.

دقیقه 43: بشار رسن روی پاس خوب بازیکنان پرسپولیس در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

دقیقه 45: حرکت زیبا و تیمی پرسپولیسی‌ها با نفوذ سیامک نعمتی تبدیل به یک موقعیت خطرناک شد که پاس به بیرون دقیق این بازیکن را سعید حسین پور با بی‌دقتی از داخل محوطه جریمه به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 49: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تیم ماشین‌سازی به شکلی خطرناک از کنار دروازه رادوشویچ به بیرون رفت و هیچ‌کدام از بازیکن تیم ماشین‌سازی نتوانستند تأثیری روی توپ بگذارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8qoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ستاره محبوب پرسپولیس به ترکیب سرخ پوشان