تاریخ انتشار: 1399/04/21 19:46
کد خبر: 59406

اشتباه فردی بازیکنان ما باعث شد داور برای پرسپولیس پنالتی بگیرد

مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: نبود مربی بدنساز روی تیم ما تاثیر منفی می‌گذارد و امیدواریم با آمدن رضا مهاجری این مشکل حل شود.
اشتباه فردی بازیکنان ما باعث شد داور برای پرسپولیس پنالتی بگیرد

سیدمحمد سیدعلوی در مورد بازی روز گذشته ماشین سازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: حداقل نتیجه این بازی می‌توانست مساوی باشد اما به هر حال فوتبال همین است و ممکن است یک تیم با یک اشتباه فردی به هم بریزد. بچه‌های ما تا آنجا که در توانشان بود زحمت کشیدند اما در دقایق پایانی بازی تیم حریف یک پنالتی گرفت و با همان توانست یک بر صفر به پیروزی برسد.

علوی در خصوص پنالتی پرسپولیس تصریح کرد: 5 دقیقه مانده به پایان بازی، داور پنالتی گرفت. این که می‌گویند پنالتی مشکوک بوده، نه اینطور نیست. بچه‌های ما مرتکب اشتباه فردی شدند و داور هم پنالتی گرفت. داوری مشکلی نداشت و خوب سوت زد.

مدیر تیم ماشین‌سازی در مورد روند حرکتی این تیم عنوان کرد: رضا مهاجری تازه به تیم ما آمده، او یک مربی صاحب سبک است و به مسائل تیم اشراف دارد. ما پیش از آمدن مهاجری هم نتیجه نمی‌گرفتیم. نباید با یکی دو بازی که نتیجه نگرفته، بگوییم مقصر است. او همه چیز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رصد می‌کند و می‌تواند تیم‌ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جایگاه بهتری برساند. با درایتی که او دارد و با همین نفرات در بازی‌های آینده می‌توانیم امتیازات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جمع آوری کنیم. بازی با پرسپولیس برای بچه‌های ما بازی سنگینی بود. با این حال در هفته‌های پیش رو چند بازی در تبریز داریم و امیدواریم بتوانیم شکست دیروز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این بازی‌ها جبران کنیم.

علوی در خصوص ناراحتی و اعتراض بابک مرادی به تعویض مقابل پرسپولیس گفت: امروز با حسن آذرنیا صحبت‌هایی در  مورد اتفاق تعویض در بازی با پرسپولیس داشتیم. به هر حال هر بازیکنی ممکن است از تعویض ناراحت شود. ان‌شاالله امروز طی صحبت‌هایی که آذرنیا با سرمربی تیم انجام می‌دهد بتوانیم مشکل او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم. مرادی فعلا در اختیار باشگاه است اما امیدواریم نتیجه صحبت‌های مدیرعامل و سرمربی مثبت باشد. ما دوست نداریم کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نابود کنیم ولی باید به نظر سرمربی هم احترام گذاشت. او روز گذشته در تمرینات هم حضور نداشت اما به هر حال با صحبت مدیریت و سرمربی امیدواریم این مشکل حل شود و بابک مرادی به تیم برگردد.

وی در خصوص این که با توجه  اتفاقات بازی روز گذشته، به نظر می‌رسد بازیکنان ماشین سازی عصبی هستند، عنوان کرد: من نمی‌خواهم در حیطه کادرفنی وارد شوم اما واقعیت این است که ما از نیم فصل دوم به بعد بدنساز نداریم و کمک‌ مربیان به طرقی برنامه بدنسازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه می‌دهند. با این‌حال فوتبال تخصصی است و باید بدنساز در کنار تیم حضور داشته باشد. نبود مربی بدنساز روی تیم ما تاثیر منفی می‌گذارد و امیدواریم با آمدن رضا مهاجری این مشکل حل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxnb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب ماشین سازی مقابل پرسپولیس مشخص شد