تاریخ انتشار: 1399/04/22 14:33
کد خبر: 59341

فریبا: فرهاد عاقلانه استقلال را ارنج کرد

پیشکسوت تیم استقلال می گوید فرهاد مجیدی بسیار هوشمندانه کار کرده و نشان داده توانایی های فنی خوبی دارد.
 فریبا: فرهاد عاقلانه استقلال را ارنج کرد

بهتاش فریبا درباره دیدار استقلال مقابل تراکتور عنوان کرد: واقعیت این است که شخصا تصور نمی کردم استقلال با چنین ارنجی که برخی بازیکنان حضور نداشتند بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. مشخص بود این مسابقه بیشتر در وسط زمین است و فشار زیادی به هافبک ها می آید. در نیمه اول دو تیم مدارا کردند اما در نیمه هیجان بیشتر شد و موقعیت هایی هم گیر استقلال آمد. مهدی قائدی دو فرصت عالی داشت که خوب ضربه زد اما بدشانس بود و توپ هایش به گل نرفت.

وی ادامه داد: یادمان نرود تراکتور تیمی است که اولا همه نفراتش از جمله کاپیتان های تیم ملی را در اختیار داشت و ثانیه ستاره های بسیار زیادی دارد. من نگران بودم که تعدادی از بازیکنان در نیمه دوم از نظر بدنی کم بیاورند. با توجه به تمرین اندک این نگرانی وجود داشت اما به غیر از یکی، دو بازیکن از جمله دیاباته همه عالی بودند و تا آخر بازی تلاش مضاعفی انجام دادند.

پیشکسوت استقلال همچنین گفت: یک مساله درباره داوری بازی وجود داشت که زیاد سوت می زد و مسابقه را از تک و تا می انداخت. نمونه اش هم اخطاری بود که در دقیقه یک به علی دشتی داد. دشتی کلا بازیکن درگیرشونده ای است و وقتی دقیقه یک به او کارت می دهید تمرکزش به هم می خورد.

فریبا در بخش دیگری از حرف هایش درباره عملکرد فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در بازی دیروز بیان کرد: فرهاد دیروز واقعا دستش روی نیمکت خالی بود. شما ببینید تراکتور روی نیمکتش مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را داشت و استقلال همه جوان بودند. با این حال مجیدی ارنج بسیار خوبی را به زمین فرستاد و تعویض هایی که انجام داد هم کاملا عاقلانه و هوشمندانه بود. به طور کلی او بسیار عاقلانه و باتجربه کار کرد و نشان داد توانایی های فنی زیادی دارد که می تواند به مرور آنها را نمایش بدهد.

وی در پایان افزود: متاسفانه دیروز همه تیم ها برای پرسپولیس کار کردند. من فکر می کنم بازگشت وریا غفوری به استقلال کمک زیادی می کند. اگر او به ترکیب برگردد این تیم می تواند با ادامه روند خوبش نتایج درخشانی بگیرد و انشاالله سهمیه آسیایی را به دست آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7w6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه عجیب پرسپولیسی‌ها به مصاحبه فرهاد مجیدی در اربیل عراق