تاریخ انتشار: 1399/04/25 13:26
کد خبر: 59125

گل‌محمدی: بازیکنان پرسپولیس قهرمان تربیت شده‌اند/ با دو برد دیگر قهرمانیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش با پیروزی برابر فولاد به قهرمانی در لیگ نزدیک‌تر شود.
گل‌محمدی: بازیکنان پرسپولیس قهرمان تربیت شده‌اند/ با دو برد دیگر قهرمانیم

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد اظهار کرد: هر بازی‌ای که می گذرد و به انتهای لیگ نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی‌ها بیش‌تر می‌شود. با توجه به شرایطی که در جدول داریم و هم‌چنین شرایط فولاد، هر دو تیم برای گرفتن سه امتیاز انگیزه‌های زیادی دارند. می‌دانیم بازی سختی برای هر دو تیم است. فولاد یکی از تیم‌های خوب ماست و در پنج بازی اخیرش ۵ برد کسب کرده و این نشان می‌دهد تیم با کیفیتی است. فولاد سرعت خوبی هم دارد. فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. امیدوارم از میزبانی خودمان به خوبی استفاده کنیم. هدف ما در این بازی گرفتن سه امتیاز است و امیدوارم این کار را انجام دهیم. دوست داریم هر چه سریع‌تر به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر شویم. خیلی دوست داشتیم این بازی در حضور هواداران باشد اما این اتفاقات رخ داده و از این نعمت بزرگ محرومیم.

او ادامه داد: امیری، عالیشاه و نادری تازه تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند و هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند ولی به تمرینات گروهی اضافه شده‌اند.

سرمربی پرسپولیس در مورد کمبود بازیکن در تیمش هم توضیح داد: به خاطر مصدومیت چند بازیکن ما، برای بازی قبل لیست‌مان کامل نشد. اوساگونا هم هنوز نتوانسته به ایران بیاید. کامیابی‌نیا هم محروم بود. جوانان‌مان را برده بودیم و خدا را شکر بازی را هم بردیم.

گل محمدی درباره ماجرای تهدیدش به استعفا هم بیان کرد: من در مصاحبه‌ام اصلا اسم استعفا را نیاوردم و چنین صحبتی اصلا مطرح نشد و متاسفانه این برداشت مصاحبه کننده بود. قبل از این که مصاحبه من را منتشر کند، در یک خبر گفته بود که من تهدید به استعفا کردم. سریع به او زنگ زدم و گفتم این خبر را بردارد. کار کردن و مربیگری کردن در این تیم برای هر مربی‌ای افتخار بزرگی است و هیچ‌وقت من حرف را نزدم.

وی درباره صحبت‌های کالدرون که به تازگی گفته است "بازیکنان پرسپولیس می‌توانند با هر مربی اول باشند" هم، گفت: هیچ شکی در این نیست که بازیکنان خیلی خوبی داریم. این بازیکنان قهرمان تربیت شده‌اند و قهرمانی در وجودشان است و ما هم سهم کوچکی داشتیم. برای صحبت‌های ایشان هم ارزش قائلیم و نمی‌توانم نظری بدهم. هر مربی ممکن است ایده‌های مختلفی داشته باشد. بازیکنان هم اصلی‌ترین فاکتور باشگاه هستند که می‌جنگند و مبارزه می‌کنند. بدون شک بازیکنان خوبی داریم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند تیشم چند هفته زودتر از پایان لیگ می‌تواند قهرمان شود؟ هم اظهار کرد: دقیقا نمی‌دانم و بستگی به نتایج خودمان دارد. با توجه به وضعیت جدول فکر می‌کنم اگر دو برد کسب کنیم قهرمانی ما مسجل می‌شود و اگر بتوانیم فولاد و نساجی را ببریم قطعا قهرمان می‌شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در قطر هم بیان کرد: به ما هم همین را گفته‌اند. طبق آخرین صحبت قرار شده است بازی‌ها از ۲۴ شهریور تا ۱۲ مهرماه در قطر برگزار شود. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. بعد از اتمام لیگ فقط دو هفته برای این بازی‌ها فرصت داریم و این شرایط را سخت می‌کند چون هم باید نقل و انتقلات داشته باشیم، هم استراحت کنیم و هم تمرین کنیم. واقعا شرایط سختی را باید تحمل کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36owlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترابی: در جدول فاصله اجتماعی را رعایت کردیم/ فولاد را ببریم ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم