تاریخ انتشار: 1399/04/26 19:57
کد خبر: 59039

فکر می کنم بازی ما با استقلال سه امتیازی نیست

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم بازی ما با استقلال سه امتیازی نیست؛ بلکه شش امتیازی است.
فکر می کنم بازی ما با استقلال سه امتیازی نیست

کاظم فرهانی در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال اظهار داشت: پس از بازی با نساجی، پرونده این دیدار را بستیم و بچه ها و کادر فنی کار را با آنالیز استقلال شروع کردند. شناسایی نقاط ضعف و قوت حریف کار سختی است اما خدا شکر بچه ها آن را به نحو احسن انجام دادند. پس از آنالیز حریف، تمرینات شاداب و با انگیزه ای انجام دادیم.

وی افزود: در طول تمرینات نقاط ضعف و قوت خودمان و استقلال را بررسی کردیم. خدا را شاکریم بچه ها خیلی خوب و با انگیزه تمرین کردند. همیشه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه خاصی برای فوتبالیست ها دارد. بازی فردا هم مانند دیدار نیمه نهایی جام حذفی که دو فصل پیش با استقلال انجام دادیم، حساس است.

مربی تیم صنعت نفت ادامه داد: فکر می کنم بازی ما با استقلال سه امتیازی نیست؛ بلکه شش امتیازی است. هر دو تیم امیدواریم با برد، به کسب سهیمه امیدوارتر شویم. دیدار با استقلال اولین بازی است که با رقیبان اصلی مان در جدول انجام می دهیم و سپس باید به مصاف سپاهان و شهرخودرو برویم. تمام این بازی ها شش امتیازی است.

فرهانی تصریح کرد: با زحمت و تلاش بازیکنان و کادر فنی و تمرین های خوبمان، بازی را برای استقلال و سایر حریفان سخت خواهیم کرد. سال ها دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم و با دعای خیر مردم آبادان و تلاش بچه ها، آسیایی می شویم.

وی درباره شرایط سختی که کرونا برای استقلال ایجاد کرده و غیبت برخی بازیکنان حریف در این مسابقه، عنوان کرد:  فیلم سه بازی اخیر استقلال را نگاه کرده ایم. بازیکنان ثابت و جایگزین حریف را آنالیز کرده و مطمئنیم فردا بازیکنانمان با ذهنیت و آنالیز خیلی خوبی وارد زمین می شوند. البته فوتبال است و نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد. همه تلاش می کنیم سه امتیاز در آبادان بماند.

مربی دروازه بان های تیم صنعت نفت درباره تغییر سرمربیان هر دو تیم نسبت به بازی رفت، توضیح داد: آن دیدار شرایط خاصی داشت و شرایط ما هم خیلی بد بود. این اتفاق ها در فوتبال می افتد. سرمربیان هر دو تیم تغییر کرده اند. فرهاد مجیدی، مربی جوان استقلال است و بهنام سراج هم مربی جوانی است که با تمام توان برای موفقیت صنعت نفت تلاش می کند. هم ما بازی های حریف را نگاه و آنالیز کرده ایم و هم استقلال. فکر می کنم فردا بازی خوبی از کار دربیاید و امیدوارم صاحب سه امتیاز شویم.

فرهانی درباره بازیکنان محروم و مصدوم صنعت نفت تصریح کرد: فاخر تهامی دو روز قبل سرماخوردگی و تب و لرز داشت. همه فکرمان سمت کرونا گرفتن وی رفت اما خدا را شاکریم فقط سرما خورده و کرونا نگرفته. به همین دلیل تهامی مقابل استقلال جزء 18 نفر ما نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5xdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ای که خنده را به فرهاد مجیدی بازگرداند!