تاریخ انتشار: 1399/04/26 22:19
کد خبر: 59021

لیگ برتر فوتبال / پیروزی شاگردان افاضلی پس از ۵ هفته

تیم فوتبال ماشین سازی در دیدار مقابل ماشین سازی به پیروزی رسید.
لیگ برتر فوتبال / پیروزی شاگردان افاضلی پس از ۵ هفته

نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر، از ساعت 20:45 دقیقه امشب (پنجشنبه) بین تیم های ذوب آهن و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که شاگردان افاضلی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.

ایوان مارکویچ در دقیقه 41  از روی نقطه پنالتی زننده گل ذوب آهن بود. قائم اسلامی خواه در دقیقه 44 ار روی نقطه پنالتی و دارکو بیدوف بازیکن ذوب آهن در دقیقه 51 گلهای ماشین سازی را به ثمر رساندند.

تیم فوتبال ماشین سازی در نخستین حضور هومن افاضلی به عنوان سرمربی پس از پنج هفته توانست مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد و با 27 امتیاز جای ذوب آهن را در رتبه دهم جدول گرفت.

شاگردان افاضلی در دقیقه 30 یک ضربه پنالتی را توسط بابک مرادی از دست دادند. ذو ب آهن هم در دقیقه 34  توسط اسماعیلی فر به گل رسید که توسط داور آفساید اعلام شد.

داوری این دیدار برعهده محمدحسین ترابیان است که فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکویچ و هادی محمدی از ذوب آهن و  محمد خرم الحسینی از ماشین سازی، فرید بهزادی کریمی و فردین عابدینی  را با کارت زرد جریمه کرد. عزیز معبودی هم از ماشین سازی با دریافت دو کارت زرد از بازی اخراج شد. قاسم حدادی فر هم از ذوب آهن توسط داور اخزاج شد تا هر دوتیم با 10 نفر بازی را به پایان برسانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xk9nl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی عجیب در دیدار دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی