تاریخ انتشار: 1399/04/27 22:55
کد خبر: 58949

نامجومطلق: غیبت بازیکنان مختلف در این چند هفته به ما ضربه زد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:هواداران استقلال باید بدانند غیبت بازیکنان مختلف در این چند هفته به ما ضربه زد و حمایت‌های آنها باید از ما ادامه داشته باشد.
نامجومطلق:  غیبت بازیکنان مختلف در این چند هفته به ما ضربه زد

مجید نامجو مطلق در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر برنده بازی شدیم، مطمئنا از این هفته به بعد بهتر خواهیم شد. جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند. در بازی هفته قبل هم دیدی با وجود برتری در نیمه دوم به گل نرسیدیم ولی این برد باعث شد تا از نظر روحی روانی سبک تر شویم و در بازی‌های بعدی شرایط ما بهتر خواهد شد.

وی افزود: ما فاز بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم، به تیم نفت آبادان هم تبریک می‌گویم که زحمت کشیدند ولی با شناختی که از آنها داشتیم این تیم را راحت از کار انداختیم. در جریان بازی نبض بازی را در اختیار داشتیم و از نظر فنی هم حریف را کنترل کردیم. ما با این سیستمی که امروز اجرا کردیم برد خوبی به دست آوردیم و این برد را به هوادارانی که چند هفته شاهد برد ما نبودند تقدیم می کنیم. امیدوارم این روند ما ادامه داشته باشد.

مربی استقلال خاطر نشان کرد: هواداران استقلال باید بدانند غیبت بازیکنان مختلف در این چند هفته به ما ضربه زد و حمایت‌های آنها باید از ما ادامه داشته باشد. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که 96 دقیقه زحمت کشیدند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36owkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد استقلال مقابل صنعت نفت/ خوشبختی مجیدی با گل دیاباته و مطهری