تاریخ انتشار: 1399/04/28 10:14
کد خبر: 58931

اخراجی که ناراحتی هیچ کس را به همراه نداشت

اخراج میثم نقی زاده در بازی نفت مسجد سلیمان – نساجی ناراحتی هیچ یک از اعضای کادر فنی و حتی بازیکنان تیم میهمان را به همراه نداشت.
 اخراجی که ناراحتی هیچ کس را به همراه نداشت

دلیل هم واضح و مبرهن بود به این خاطر که میثم نقی زاده باتجربه با کشیدن پیراهن علی شجاعی یک گل حتمی را برای نفت مسجد سلیمان خرید. او در دقیقه 67 بازی و در حالی روی علی شجاعی خطا کرد که این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار داشت و اگر اجازه می داد این بازیکن فرار کند چه بسا نساجی را به گل می رساند. میثم وقتی دید علی شجاعی در حال فرار است و به او نمی رسد دست به یک خطای فنی زد و پیراهن او را کشید و اخراج را به جان خرید تا تیمش گل نخورد. در ادامه ضربه ایستگاهی راهی به دروازه پیدا نکرد و تیم هم 10 نفره به دفاع خوب خود ادامه داد و در نهایت دست پر به مسجد سلیمان برگشت.

دفاع چند لایه نفت مسجد سلیمان در این بازی عرصه را برای شاگردان محمود فکری بسیار تنگ کرد بطوریکه در جریان بازی بازیکنان تیم میزبان یکی دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتند. جز این صحنه در صحنه ای دیگر علی شجاعی توپ را رو به جلو ارسال کرد که اگر روح الله باقری زودتر به توپ می رسید می توانست دروازه نفت مسجد سلیمان را نشانه بگیرد.

جالب اینکه میثم نقی زاده وقتی از زمین بازی اخراج شد و به سمت نیمکت آمد با تحسین همبازیانش مواجه شد چون دست به یک خطای حرفه ای زده بود و دروازه تیمش را از فروپاشی نجات داده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dy7wd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی خودرو سازان برنده نداشت/ نفت و نساجی امتیازها را تقسیم کردند