تاریخ انتشار: 1399/04/29 21:26
کد خبر: 58805

پرسپولیس صدرنشین مقتدر پساکرونا!

فاصله تیم دوم با پرسپولیس از لحاظ کسب امتیاز، عدد 5 است که نمایانگر قدرت این تیم و دلیل فاصله ایجاد شده در صدر جدول است.
پرسپولیس صدرنشین مقتدر پساکرونا!

شاگردان یحیی گل محمدی با کسب چهار پیروزی متوالی پس از شروع دوباره لیگ نوزدهم، توانسته اند شرایط بسیار خوبی در جدول رده بندی به خودشان اختصاص دهند و قهرمانی چهارم آنها را از همین حالا می توان با عملکردی که نشا ن داده اند مسجل دانست.

اما نگاهی به رتبه دوم جدول رده بندی نشان از رشد قابل توجه پیکانی دارد که تا پیش از شروع لیگ، رتبه انتهایی جدول را پایین تر از شاهین بوشهر در اختیار داشت ولی در 4 بازی برگزار شده، 7 امتیاز کسب کرده که این تیم را از این حیث در رتبه دوم دوران پسا کرونا نشان می دهد؛ پیکان در ادامه مسابقات، رقابت بسیار تنگاتنگی برای ادامه بقا در لیگ برتر با تیم های ذوب آهن، گل گهر، سایپا و .. در پیش خواهد داشت.

از نکات دیگر این جدول می توان به افت محسوس شاگردان امیرقلعه نویی اشاره کرد؛ سپاهان که تا پیش از تعطیلی لیگ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رفت، با حاضر نشدن در دیدار مقابل پرسپولیس و متعاقب آن تساوی مقابل ذوب آهن، اختلافی 7 امتیازی در جدول رده بندی با پرسپولیس پیدا کرد که این اختلاف امتیاز با دو تساوی و یک شکستی که در شروع دوباره رقابت ها در کارنامه این تیم ثبت شد، سبب شده تا طلایی پوشان در رتبه هفتم جدول رده بندی در دوران پسا کرونا قرار بگیرند. سپاهان در جدول کلی رقابت ها نیز این هفته جایگاه دومی خود را پس از مدت ها حضور در این رتبه، به تراکتور داد و حالا شرایط سختی برای کسب سهمیه آسیایی نیز پیدا کرده است.

این تغییرات را می توان مهم ترین تغییرات جدول پس از شروع دوباره بازی های لیگ برتر در دوره نوزدهم قلمداد کرد؛ دوره ای که بیماری کرونا باعث ایجاد وقفه در مسابقات نه تنها در لیگ ایران که در تمام رقابت های ورزشی دنیا شده و یکی از عجیب ترین برهه های تاریخ را رقم زده است.

در سایر نقاط جدول شاهد تغییرات محسوسی نیستیم و تیم ها تقریبا با حفظ همان جایگاه قبلی در حال تلاش برای بهبود جایگاه خود هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amaxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ستاره جنجال آفرین پرسپولیس به ایران!