تاریخ انتشار: 1399/05/01 10:04
تلاش‌های هافبک پر حاشیه برای بازگشت
کد خبر: 58645

شما با پرسپولیس، مهندس بودی/رویای بازگشت ممنوع!

“این روزها بسیاری از دلالان فعالیت‌های خود را برای فصل‌نقل‌وانتقالات آغاز کرده‌اند.”
شما با پرسپولیس، مهندس بودی/رویای بازگشت ممنوع!

تیم‌پرسپولیس با توجه به موفقیت‌های اخیر تیمی جذاب برای بسیاری از بازیکنان و ستاره‌های لیگ برتر محسوب می‌شود همین اساس افعالیت مدیران برنامه‌ و دلالان برای انتقال بازیکنان مورد نظرشان به پرسپولیس آغاز شده است و گمانه‌زنی‌هایی در مورد لیست خرید پرسپولیس منتشر شده است.

در این بین بازیکنانی که به دلایل مختلف در یکی دو‌فصل اخیر از پرسپولیس جدا شده‌اند، سودای بازگشت به سر دارند و‌ با مطرح کردن صحبت‌هایی همچون اینکه حاضرند با نصف قرارداد فلان بازیکن در پرسپولیس بازی کنند پالس‌هایی را برای مدیران و سرمربی تیم ارسال کردند.

اما یحیی‌گل‌محمدی و کادر باشگاه  باهوش‌تر از آن هستند که بدنبال بازگشت افراد پر حاشیه به پرسپولیس باشند.

این واکنش باشگاه و سرمربی تیم به مذاق آقای بازیکن خوش نیامده و با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی بدنبال انکار ماجراست.

اما بهتر ایشان بیاد بیاورد ستاره‌ای افول کرده،  در فوتبال نام گرفته بود که در پرسپولیس احیا شد و حتی به تیم ملی نزدیک شده بود، و هواداران باشگاه بابت زحمات چندساله قدردان او هستند اما اینگونه رفتار و بازی با کلمات و فرستادن واسطه و ایجاد حاشیه برای پرسپولیس برای هیچ‌کس قابل قبول نبوده و بهتر است به آقایان یادآوری شود که شما با پرسپولیس مهندس شدید و قبل و ‌بعد از پرسپولیس در تیم‌های متمول صنعتی هم نتوانستید چیزی به نمایش بگذارید.

پس لطفا به همان تیمی‌که ادعا میکنید عشق است فکر کنید و در رویای بازگشت به پرسپولیس نباشید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xklrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محسن مسلمان از دنیای فوتبال خداحافظی می کند؟