تاریخ انتشار: 1399/05/01 21:23
کد خبر: 58605

سعادتمند: تا دینار آخر قراردادتان را پرداخت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با وجود اینکه قراردادهای بازیکنان استقلال را نبسته‌ام، اما تا آخرین دینار قراردادشان را پرداخت خواهیم کرد.
سعادتمند: تا دینار آخر قراردادتان را پرداخت می‌کنیم

به نقل از رسانه باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از آغاز تمرین امروز (چهارشنبه) آبی‌پوشان در جمع بازیکنان گفت: می‌خواستم از شما بابت تلاش‌تان در آبادان تشکر کنم. بحث فنی یک طرف و بحث گرما یک بحث دیگر بود. ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم. از سیدحسین حسینی که آخرین نفر بود تا شیخ دیاباته که نوک حمله تیم بود، همه تلاش کردند. آمارهای دوندگی‌تان را دیدم که در سطح جهانی و بالای 11 کیلومتر دویدید. از شما باز هم تشکر می‌کنم و امروز پاداش ناقابلی هم بابت تلاش‌های‌تان به حساب شما واریز شد.

وی افزود: در هفته پیش رو یکسری قرارداد خوب می‌بندیم که درآمد پایدار برای باشگاه ایجاد شود. این می‌تواند دغدغه مالی شما را کاهش دهد و باشگاه استقلال را به یک بنگاه اقتصادی تبدیل کند. چند سالی است که به هر دلیلی ما قهرمان نشده‌ایم، ولی ما استقلالیم و در توان تک تک شما و کادر فنی این را می‌بینم که بتوانید دل هواداران را شاد کنید. امیدواریم در بازی‌های لیگ و حذفی موفق باشید.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: ما اولین تیمی هستیم که برای اقامت در قطر اقدام کرده‌ایم. بهترین هتل قطر را برای شما رزرو کرده‌ایم، چون معتقدم یک ایرانی لایق بهترین‌هاست. بهترین‌ها از جمله، لباس، مسکن و هر چیز دیگر. حتی از تیم‌های سعودی برای سفر به قطر، زودتر اقدام کرده‌ایم. امیدوارم موفق باشید و خیلی دلم می‌خواهد بازی‌های باقیمانده را با حداکثر امتیاز تمام کنیم.

سعادتمند خاطرنشان کرد: زمان نمی‌دهم، ولی خیلی زود تلاش می‌کنیم بخش دیگری از مطالبات شما را هم پرداخت کنیم. درست است که من این قراردادها را نبسته‌ام، ولی به قراردادها پایبند هستیم و تا دینار آخر آن را پرداخت می‌کنیم.

وی در پایان خبر از عقد قرارداد با یک برند پوشاک داد و گفت: با خانه مُد راد مذاکره کرده‌ایم و تاپایان سال چهار ست کامل البسه برای هر نفر به ارزش ریالی 200 میلیون تومان خواهیم داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amvke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعادتمند: از هفته آینده تمدید قرارداد بازیکنان استقلال آغاز می‌شود