تاریخ انتشار: 1399/05/02 23:07
کد خبر: 58529

نامجومطلق: گل نساجی هر 20 سال اتفاق می افتد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:با یک شوت غافلگیرانه و گلی که هر 20 سال اتفاق می‌افتد از نظر روحی و روانی به هم ریختیم.
نامجومطلق: گل نساجی هر 20 سال اتفاق می افتد

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی مثل بازی های گذشته شرکت نکرد و نامجو مطلق به جای وی در کنفرانس پاسخگوی سوالات شد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: طبق برنامه مجیدی خوب وارد بازی شدیم و گل زدیم ولی با یک شوت غافلگیرانه و گلی که هر 20 سال اتفاق می‌افتد از نظر روحی و روانی به هم ریختیم.

مربی استقلال تاکید کرد: ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استفادده نکردیم، قانون فوتبال همین است چون این رشته رحم ندارد. ما 2 امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم و اگر این بازی را می‌بردیم شرایطمان بهتر می‌شد و همه چیز به نفع ما می‌شد. زیبایی فوتبال به همین مسائل است.

نامجومطلق تاکید کرد: به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم، در نیمه اول غفوری با وجود مصدومیت شروع خوبی در نیمه دوم داشت. این نشان می‌دهد بچه‌ها تلاش زیادی می‌کنند ولی امیدواریم در بازی‌های آتی نتیجه لازم را بگیریم.

وی در خصوص داوری بازی گفت: یکی دو صحنه مشکوک در این صحنه وجود داشت ولی امیدوارم تصمیم داور درست بوده باشد. آن صحنه که در دقایق آخر روی مطهری اتفاق افتاد می‌توانست یک پنالتی باشد و امیدوارم داور در آن صحنه قضاوت درستی کرده باشد.

مربی تیم استقلال در خصوص عدم هماهنگی استقلال گفت: نظر من برعکس شما است. ما در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی انجام دادیم ولی بعد از گل نساجی تمرکز بازیکنان ما به هم ریخت. مگر در یک مسابقه چند موقعیت باید به دست بیاید؟ ما خیلی موقیت داشتیم ولی در استفاده از موقعیت‌ها بد عمل کردیم.امیدوارم در بازی آتی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی در خصوص اضافه شدن شجاعیان به فهرست استقلال عنوان کرد: متاسفانه هنوز موفق نشدیم این بازیکن را به لیست اضافه کنیم. با این شرایط سخت بازی‌ها را برگزار می‌کنیم و امیدوارم در این زمینه مساعدت شود. ما یک جای خالی برای جذب بازیکن آزاد داریم و ای کاش اجازه بدهند شجاعیان به جای بازیکن آزاد به تیم ما اضافه شود. زمانی که او را از لیست خارج کردند مسئولان باشگاه فکر نمی‌کردند کرونا بازی‌ها را تعطیل کند و این بازیکن به بازی‌ها برسد. سازمان لیگ در این شرایط باید به تیم‌ها کمک کند و با آنها همکاری لازم را داشته باشد. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و ما بتوانیم از شجاعیان در ادامه راه استفاده کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2amvok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی دو استقلالی دیگر را هم تنبیه کرد