تاریخ انتشار: 1399/05/05 08:24
کد خبر: 58363

رشیدی: استقلال به یک دروازه‌بان قوی نیاز دارد

دروازه‌بان سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان نتوانستند مقابل نساجی به برد دست پیداکنند، گفت: بازیکنان استقلال پراشتباه ظاهر شدند.
رشیدی: استقلال به یک دروازه‌بان قوی نیاز دارد

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر نساجی قائم شهر اظهارداشت: آبی پوشان باز هم به راحتی دو  امتیاز دیگر را از دست دادند. آنها با اینکه حملات زیادی بر روی دروازه نساجی داشتند،  اما این حملات با برنامه نبود و استقلال نتوانست سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

وی افزود: در این دیدار بازیکنان استقلال پر اشتباه ظاهر شدند. بارها پاس های آنها به یکدیگر نمی رسید و این مسئله باعث شد تا شاهد یک بازی زیبا از استقلال نباشیم.

رشیدی تصریح کرد: با این شرایط که پیش می رود بعید می دانم استقلال بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست بیاورد مگر اینکه در چند هفته باقیمانده و یا در جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشد تا دوباره در فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد.

دروازه بان سابق استقلال تأکید کرد: نتایج دیگر همه به نفع استقلال بود. تساوی های پی در پی بالانشینان همه به سود استقلال بود و اگر این تیم می توانست مقابل نساجی به پیروزی دست پیدا کند، مطمئناً الان در رده دوم جدول بود. البته آبی پوشان هنوز به دیدار عقب مانده خود مقابل پارس جنوبی که روز دوشنبه برگزار خواهد شد، امیدوارند تا بتوانند خود را به رده دوم جدول برسانند.

وی خاطرنشان کرد: حالا که شرایط به اینجا رسیده استقلال باید تمرکزش را بر روی جام حذفی بگذارد تا بتواند حداقل یک قهرمانی برای هواداران به دست بیاورد.

رشیدی در مورد گلی که حسینی از نساجی دریافت کرد و بسیار سر و صدا هم به پا کرد، گفت: به قول نامجو مطلق هر ۲۰ سال یک بار چنین اتفاقی می افتد. ضربه بازیکن نساجی بسیار محکم بود و من که سالها دروازه بان بودم اعتقاد دارم کاری از دست حسینی بر نمی آمد. البته آبی پوشان باید برای فصل آینده یک دروازه بان قوی هم به خدمت بگیرند تا انگیزه های حسینی همانند سالهای گذشته بیشتر شده و یک رقابت خوب بین دو دروازه بان پرقدرت به وجود بیاید.

دروازه بان سابق استقلال در خاتمه گفت: نمی دانم مسئولین استقلال به فکر جذب بازیکن جدید افتاده اند یا خیر اما امیدوارم این اتفاق رقم بخورد تا استقلال بتواند نقاط ضعف خودر ا در فصل آینده پوشش داده و با یک تیم پرقدرت راهی لیگ بیستم شود و بتواند فصل آینده به قهرمانی در لیگ دست پیدا کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o57lg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران استقلال خواهان بازگشت استراماچونی