تاریخ انتشار: 1399/05/06 01:11
کد خبر: 58291

واکنش سیدجلال حسینی به کسر ۴۰ درصد از قراردادها

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ماجرای درخواست برخی افراد برای بخشش ۴۰درصد قرارداد بازیکنان توضیحاتی داد.
واکنش سیدجلال حسینی به  کسر ۴۰ درصد از قراردادها

سیدجلال حسینی، درباره شایعه کم شدن یا تخفیف دادن ۴۰ درصد از قرارداد ۷ بازیکن پرسپولیس اظهار داشت:اصلا اینگونه نیست. متاسفانه بعضی‌ها صحبت من را آن طور که خودشان دوست دارند نوشته‌اند. من شب گذشته در رادیو صحبت کردم و فایل صحبت‌هایم هم موجود است.

او ادامه داد: چند بازیکن تیم از دو فصل پیش و همینطور فصل قبل طلب داشتند. ما دائم درگیر بازی‌ها بودیم و حرفی از این طلب نمی‌زدیم اما متاسفانه مدیران قبلی فقط وعده و وعید دادند. مثل وعده‌هایی که به مربیان و بازیکنان خارجی داده بودند. با این وجود آقای رسول پناه صحبت کرد و قرار شد که این موضوع حل شود و امیدوارم این کار را انجام دهد.

کاپیتان پرسپولیس گفت: متاسفانه در چند ماه گذشته بعضی افراد از درون باشگاه نمی‌خواستند این مسأله حل شود و می‌گفتند شرایط مساعد نیست؛ حتی یکی از اعضای باشگاه گفت بازیکنان بابت این طلب ۴۰ درصد تخفیف بدهند که آقای رسول پناه مخالفت کرد. مدیران قبلی هم تلاشی برای این مسأله نکردند اما الان آقای رسول پناه به دنبال حل شدن این مشکل است. ضمن اینکه این مساله مربوط به فصل‌های قبل بوده و اینکه ۴۰ درصد از قرارداد این فصل کم شود صحت ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vldlp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لبخند رضایت سیدجلال بعد از دلجویی (عکس)

کاپیتان سرخ ها پشت سر طارمی /
پرسپولیسی ها به دنبال بازگرداندن روحیه به آقای گل