تاریخ انتشار: 1399/05/07 12:59
کد خبر: 58211

رضاوند: پیروزی مقابل پارس جنوبی از نان شب واجب تر بود/ روز به روز بهتر می شویم

هافبک تیم فوتبال استقلال میگوید پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم از نان شب هم واجب تر بوده است.
رضاوند: پیروزی مقابل پارس جنوبی از نان شب واجب تر بود/ روز به روز بهتر می شویم

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در بازی معوقه هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم خوب هم تمام کنیم. فرصت های گلزنی زیادی خلق کردیم و موفق شدیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. سه امتیاز این بازی برای ما از نان شب واجب تر بود چون باید این بازی را می بردیم و خدا را شکر این اتفاق هم افتاد و موفق شدیم با پیروزی مقابل پارس جنوبی جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم.

او درباره فشارهایی که بعد از بازی مقابل نساجی روی کادر فنی و بازیکنان استقلال بود، اظهار کرد: در بازی با نساجی من حضور نداشتم اما من وقتی که داشتم بازی را می دیدم، تیم ما شروع خیلی خوبی مقابل نساجی داشت و شرایط خوبی داشتیم اما از وسط زمین گلی خوردیم که هیچکس آن را باور نمی کرد و آن گل موجب شد شیرازه تیم از هم بپاشد و بازی به تساوی کشیده شود اما ما در این بازی توانستیم جبران کنیم و مقابل پارس جنوبی سه امتیاز مهمی را به دست آوریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره فشارهایی که از درون و بیرون، به روی بازیکنان و کادر فنی تیم وارد می شود، خاطرنشان کرد: من به اینکه این فشارها از درون یا بیرون است، کاری ندارم اما اینجا استقلال است و نتیجه نگرفتن موجب ایجاد فشارهای مختلفی از سوی هواداران و دیگران می شود چون بالاخره استقلال تیم بزرگی است و این شرایط را برای بازیکنان سخت می کند اما باید با قدرت کار را جلو برد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

رضاوند درباره آینده تیم استقلال در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی با توجه به شرایط تیمش گفت: ما بعد از کرونا، طبیعی بود که سه ماه با تیم تمرین نداشتیم و اوایل کار مقداری به مشکل خوردیم اما شرایط تیم روز به روز دارد بهتر می شود و در بازی مقابل پارس جنوبی هم دیدید که تیم چقدر توانست موقعیت سازی کند و بازی روان و خوبی ارائه دهد. خدا را شکر شرایط برای ما بهتر شده است و ما هم تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بتوانیم نتیجه و جایگاه  خوبی در لیگ برتر به دست بیاوریم و در جام حذفی بتوانیم یک نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwme8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد با شکست پارس جنوبی به رتبه چهارم جدول برگشت