تاریخ انتشار: 1399/05/09 15:30
کد خبر: 58095

فریبا: جنگ اصلی استقلال و سپاهان بین هافبک‌هاست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی‌های حساسی مثل استقلال و سپاهان معمولا موقعیت‌های گل کمی دارند چرا که دعوا وسط زمین است و جنگ اصلی بین هافبک‌های دو تیم است.
فریبا: جنگ اصلی استقلال و سپاهان بین هافبک‌هاست

بهتاش فریبا درباره دیدار تعیین کننده استقلال و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این بازی می تواند تیم دوم جدول را مشخص کند و برای کسب سهمیه آسیایی خیلی مهم باشد. سپاهان تیم بسیار خوب، نفرات و مربی بسیار خوبی دارد و امیر قلعه نویی هم آگاهی و اشراف خوبی نسبت به استقلال دارد. استقلال هم با بردی که در بازی قبل به دست آورد به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار گرفت و تلاش می کند که رتبه اش را در جدول نگه دارد و این بازی خیلی برایش مهم است.

او ادامه داد: این دو تیم در جام حذفی هم با یکدیگر بازی دارند و در لیگ هم رقابت خیلی سختی پیش رو دارند. استقلال بعد از مدت ها تیمی که می خواست و همه نفراتش را در اختیار دارد. سپاهان هم به جز یکی دو محروم، نفراتش را دارد و بازی آسانی برای دو تیم نمی توان پیش بینی کرد اما امیدوارم حساسیت بازی روی کیفیت آن تاثیر زیادی نگذارد و یک بازی خوب و تاکتیکی را از دو تیم ببینیم. همیشه این دو تیم بازی جذابی با هم برگزار کرده‌اند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که شاگردان مجیدی از لحاظ روحی و روانی آماده اند، گفت: مجیدی اکنون همه نفراتش را در اختیار دارد. از ابتدای حضور مجیدی، موانع زیادی سد راه این تیم شکل گرفت اما اکنون هم بازیکنان اصلی و هم ذخیره هایش آماده بازی هستند. همیشه می گویند تیمی که نیمکت قوی داشته باشد می تواند موفق باشد و در حال حاضر استقلال در این مورد هم وضعیت مناسبی دارد.

او ادامه داد: این بازی های حساس معمولا موقعیت های گل کمی دارند چرا که دعوا وسط زمین است و جنگ اصلی بین هافبک های دو تیم است. خط حمله استقلال هم  بسیار سرحال است و دیاباته و مطهری در وضعیت خوبی قرار دارند. من احساسم این است که قایدی در این بازی می تواند تعیین کننده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoo7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال برای اشخاص نیست/ نوری چه کاره است که در مورد من اظهار نظر می کند؟