تاریخ انتشار: 1395/07/30 19:47
کد خبر: 254077

فرکی: رحمتی فوق العاده ظاهر شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد تیمش می‌توانسته در مصاف با استقلال به برتری دست یابد.
فرکی: رحمتی فوق العاده ظاهر شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسین فرکی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: برای ما این بازی بسیار اهمیت داشت و از هر نظر خودمان را برای کسب برده آماده کرده بودیم، اما این اتفاق رخ نداد، در حالی که می توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول استقلال خوب نبود و ما سه چهار موقعیت از دست دادیم، موقعیت‌هایی که کمتر پیش می آید که از دست برود. توپ از روی خط دروازه استقلال با هنرنمایی رحمتی و بی‌دقتی مهاجمان ما دفع شد. این مسئله نشان می‌دهد در ادامه ممکن است اتفاقاتی علیه ما رخ دهد. همین عدم استفاده از موقعیت‌ها ما را گرفتار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: ما مثل استقلال در نیمه اول بودیم و این قانون فوتبال است که وقتی نزنی، می‌خوری. این بازی برای ما تجربه شد. به‌طور کلی استقلال برنده بازی بود و من به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم، اما حق تیم ما شکست نبود. چه بسا اگر گل اول را سایپا می‌زد، این تیم ما بود که برنده از بازی بیرون می‌آمد.

فرکی با اعلام اینکه چنین مسائلی بر جذابیت بازی‌ها می‌افزاید، گفت: درس گرفتیم که باید بیشتر تلاش کنیم تا امتیازات این بازی را جبران کنیم.

وی در مورد عقب کشیدن تیمش نیز تصریح کرد: ما شانس خود را از این طریق امتحان کردیم تا با کسر یک مدافع، در حملات به استقلال گل بزنیم، اما برنامه‌های‌مان جور نشد. این تعویض را انجام دادیم تا به برنامه‌‌های‌مان برسیم. جونیور مدافع است اما در خط حمله نیز بازی می‌کند.

«هواداران تأثیر زیادی در پیروزی استقلال داشتند»، فرکی با بیان این جمله در مورد اینکه سه بازیکن سایپا شبیه هم بازی می‌کند، گفت: بله پنج بازیکن ما به یک شکل بازی می‌کنند و ما چاره‌ای نداریم که 3 بازیکن را در زمین بازی بگذاریم. فرقی هم نمی‌کند عقب، جلو یا در عرض بازی کنند. همین نفرات برابر تراکتورسازی هم خوب بودند و در این بازی نیز ما موقعیت گل داشتیم. تنها مشکل ما عدم استفاده از موقعیت هاست. خیلی تمرین می‌کنیم اما سخت گل می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم.

سرمربی ساپیا درباره داوری دیدار استقلال - سایپا تصریح کرد: اعتراضی به داوری ندارم، بلکه روی نکات ریز کمک داوری صحبت داشتم.

فرکی در خصوص برنامه‌های تهاجمی تیمش که تکراری شده است، گفت: استقلال هم همین‌طور بود و شبیه به هم بودیم. فرق آنها اینجاست که آنها بازیکنان خوبی را جمع کرده‌اند و از این بازیکنان به خوبی استفاده می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7lxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیار بی حاشیه روی نیمکت نشست