تاریخ انتشار: 1399/05/10 23:25
کد خبر: 57995

الهامی: سوت‌های مکرر و خطاهای پیکان مانع از حملات کلاسیک تراکتور شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی مقابل پیکان داشتیم.
الهامی: سوت‌های مکرر و خطاهای پیکان مانع از حملات کلاسیک تراکتور شد

ساکت الهامی بعد از بازی مقابل پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم سخت و حساس بود. در طول هفته شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم برای سهمیه و بقا می‌جنگیدند. بازی سختی بود و هر چه بازی پیش می‌رفت بهتر شدیم. 

وی افزود: موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به آنچه مدنظرمان بود برسیم. در طول نیمه با بچه‌ها صحبت کردیم تا به چیزهایی که می‌خواهیم، برسیم. صاحب موقعیت شدیم که اگر به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. از این ناراحت هستم که شرمنده هواداران شدیم. 3 بازی داریم، این بازی می‌توانست جهش خوبی برای ما در ادامه راه باشد اما زیبایی‌های فوتبال همین است. نمی‌توانم از بازیکنانم خرده بگیرم. آنها هر چه در توان داشتند گذاشتند اما نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تراکتور درباره اینکه فکر می‌کنید در ادامه نتایجی که می‌خواهید حاصل شود، عنوان کرد: بحث جدول مطرح است اما ما صاحب موقعیت شدیم آن هم با تیم پیکان که 10 نفره دفاع می‌کرد. آنها نیمه دوم یک توپ آوردند در حالی که ما خیلی موقعیت داشتیم. یکی از بازی‌های خوب ما بود اما نتوانستیم گل بزنیم و چیزی که می‌خواستیم نشد. مقصر من هستم و بچه‌ها همه زحمت کشیدند. امیدوارم 3 هفته باقی مانده جبران کنیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم در ادامه راه جبران کنیم.

الهامی درباره داوری: آقای کرمانشاهی و همکارانش قضاوت خوبی داشت اما سوت‌های مکرر و خطاهای پیکان نگذاشت حملات کلاسیک ما شکل بگیرد. دفاع کردن در تیم‌ها یک هنر است و به ویسی تبریک می‌گویم. این هم یک نوع فوتبال است اما وقت‌کشی بازی را خواباند. امروز وقت مفید بازی فکر نمی‌کنیم بیش از 30 -35 دقیقه بوده باشد. شاهد کشتن وقت‌ها بودیم و از این جهت اذیت شدیم. به ویسی تبریک می‌گویم. پیکان تیم خوبی است امیدوارم در ادامه موفق باشد. این جایگاه واقعی پیکان نیست و می‌تواند بهتر از اینها باشد. برایشان آرزوی موفقیت دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoorz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان، تراکتور را متوقف کرد / صعود موقت تیم تبریزی به رده دوم