تاریخ انتشار: 1399/05/11 10:46
کد خبر: 57979

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل یاران مجیدی

سپاهان در غیاب سرمربی خود و چند بازیکن به مصاف استقلال خواهد رفت.
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل یاران مجیدی

سپاهانی‌ها امشب و در حساس‌ترین دیدار باقی مانده خود تا پایان لیگ نوزدهم باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال بروند و در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که نبود امیر قلعه‌نویی و غیبت چند بازیکن کار آنها را سخت‌تر از قبل هم کرده است.

در دروازه سپاهان مثل همیشه شاهد حضور پیام نیازمند هستیم که به دنبال بالا بردن آمار کلین شیت‌هایش در دروازه این تیم است و رقابت پنهانی هم با حسین حسینی، گلر استقلال دارد.

در خط دفاع سپاهان اوضاع آشفته‌ای دارد. به جز پورقاز و گولسیانی که مدت‌هاست درگیر مصدومیت سخت و طولانی مدت هستند، در این بازی شایان مصلح هم با محرومیت موقت کمته اخلاق روبرو شده و دست سپاهانی‌ها در خط دفاع تنگ تر شده است.

با این شرایط به نظر می‌رسد شاهد حضور زوج محمد طیبی و محمدرضا مهدیزاده در مرکز خط دفاع هستیم و در سمت راست هم مرتضی منصوری بازی خواهد کرد. در سمت چپ سعید آقایی و مهدی ترکمان حضور دارند که شانس دومی برای بازی بیشتر است.

مهدی کیانی در این دیدار مثل همیشه کاپیتان و هافبک دفاعی طلایی پوشان است و یک خط جلوتر از او امید نورافکن بازی خواهد کرد. در کنار نورافکن سپاهان در این بازی سروش رفیعی را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار ندارد و باید یک نفر از میان محمد کریمی و ولادیمیر کومان به میدان برود که احتمالا گزینه اول شانس بیشتری خواهد داشت.

محمدرضا حسینی و محمد محبی وینگرهای سپاهان در این بازی هستند و در نوک حمله احتمالا شاهد بازگشت کی‌روش استنلی به ترکیب اصلی هستیم.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال:

پیام نیازمند، محمد طیبی، محمدرضا مهدیزاده، مرتضی منصوری، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد محبی، محمدرضا مهدیزاده و کی‌روش استنلی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyymq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از پوستر جنجالی استقلال برای دیدار با سپاهان

غایب بزرگ نبرد استقلال و سپاهان
قلعه‌نویی به بازیِ بزرگ آزادی نرسید