تاریخ انتشار: 1399/05/13 22:13
کد خبر: 57792

دلیل واریز نشدن پول انتقال بیرانوند به حساب پرسپولیس مشخص شد

باشگاه آنتورپ بلژیک به خاطر یک اشتباه اداری در ثبت شماره حساب، نتوانست در هفته گذشته، هزینه انتقال بیرانوند را به حساب پرسپولیس‌ واریز کند.
دلیل واریز نشدن پول انتقال بیرانوند به حساب پرسپولیس مشخص شد

بیرانوند در باشگاه آنتورپ و صدور ITC این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس، قرار بود باشگاه بلژیکی در ۵١۵ هزار دلار را به عنوان باقیمانده مبلغ انتقال دروازه‌بان جدیدش، به حساب پرسپولیس واریز کند اما تا امروز پولی به حساب پرسپولیس‌ واریز نشد.

از قرار معلوم باشگاه آنتورپ اعلام کرده مبلغ مذکور را به همان شمار حساب اولیه که در قرارداد طرفین ذکر شده بود واریز می‌کند اما به خاطر یک اشتباه اداری در ثبت شماره حساب، پول به دست پرسپولیس‌ نرسید. حالا بلژیکی‌ها قول داده‌اند با برگشت پول به حسابشان، کارهای انتقال آن را به حساب پرسپولیس انجام خواهند داد.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد مبلغ ۵١۵ هزار دلار هفته آینده در اختیار پرسپولیس‌ خواهد بود. درحالی که باشگاه پرسپولیس فقط ۲ روز زمان دارد تا با پرداخت مطالبات برانکو از محرومیت فیفا در امان باشد، حساب ویژه‌ای روی پول انتقال بیرانوند باز کرده است اما با تاخیر در واریز شدن این پول، کار پرسپولیس‌ سخت تر از گذشته شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wddx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین پرسپولیسی‌ها زیر نور در غیاب بیرانوند