تاریخ انتشار: 1399/05/14 14:16
کد خبر: 57755

فیل مهاجم جنجالی پرسپولیس یاد هندوستان کرد

مهاجم بین المللی ایرلندی و سابق تیم های پرسپولیس و تراکتور پس از عزیمت به ایران در اوایل سال جاری ، یک بازیکن آزاد است و با پیشنهادات عجیبی هم بروبر شده است.
 فیل مهاجم جنجالی پرسپولیس یاد هندوستان کرد

و براساس گزارش های رسانه ای ، آنتونی استوکس مهاجم سابق تیم هیبرنیان ، هدف باشگاه تازه تاسیس ای تی کا موهان بیگن در فوتبال هند قرار گرفته است.

این مهاجم ایرلندی هفته گذشته با پیشنهاد تیم دسته پنجمی ایست کیلبراید مواجه شد و استیوی آیتکن سرمربی این تیم امیدوار است که بتواند با این بازیکن 32 ساله گفتگو کرده و او را مجاب به حضور در تیمش کند. با این حال به نظر می رسد که ایست کیلبراید برای جذب این مهاجم جنجالی باید با تیمی از شهر کلکته هند که اوایل امسال با ادغام دو باشگاه بزرگ این شهر شکل گرفت رقابت کنند.

استوکس از ابتدای حضور در تیم پرسپولیس وضعیت جنجال برانگیزی داشت و در اوایل سال جاری در این باشگاه حضور پیدا نکرده است. او پس از عدم بازگشت از امارات متحده عربی بعد از بازی در لیگ قهرمانان آسیا همراه پرسپولیس و همچنین در روزهای همه گیری جهانی کرونا دیگر به این تیم بازنگشت.

او در سال 2009 به تیم هیبرنیان از تیم های مطرح فوتبال اسکاتلند پیوست و پس از آن شش سال در تیم سلتیک بازی کرد. او با هیبرنیان یک قهرمانی و با سلتیک 4 قهرمانی در رقابت های لیگ اسکاتلند را به دست آورد. 

او در سال 2017 و در حالی که قرار بود سه فصل در بلکبرن در انگلستان بماند اما این اتفاق رخ نداد و بعد از توافق این باشگاه با هیبرنیان به تیم اسکاتلندی بازگشت. او اما در ابتدای همین سال به دلیل بی انضباطی ابتدا از ترکیب تیم اول کنار گذاشته و سپس قراردادش فسخ شد. او بعد از این اتفاقات ناخوشایند در باشگاه هایی از یونان، ترکیه و ایران حضور پیدا کرد.

او اکنون علاوه بر تیمی از لیگ دسته پنجم اسکاتلند با پیشنهاد تیم ای تی کا موهان بیگن از هند روبرو است. این تیم اول ژوئن امسال با ادغام بین دو تیم قدیمی سوپرلیگ هند اتلتیکو کلکته و موهان بیگن دو رقیب در این رقابت ها تشکیل شد.

این باشگاه جدید در فصل 2020/2021  در رقابت های سوپرلیگ هند حضور خواهد داشت که قرار است از اواخر سال جاری آغاز به کار کند.

از سوی دیگر باشگاه دسته پنجمی ایست کیلبراید نیز امیدوار است که با مذاکره با این بازیکن بتواند او را به عنوان یک بازیکن معتبر  در این فصل از رقابت ها به خدمت بگیرد.

این تیم دسته پنجمی قبلا انتقال های تعجب آور دیگری نیز داشته از جمله کریس ارسکین و پل پاتو دو بازیکن سابق لیگ برتر که در تابستان امسال به این تیم پیوسته اند و استوکس آخرین ستاره ای می تواند باشد که در این فصل به ایست کیلبراید می پیوندد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyy7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهاجم تیم محبوب پایتخت با وثیقه آزاد شد