تاریخ انتشار: 1399/05/14 20:07
کد خبر: 57737

ماموریت سنگین فرهاد مجیدی هنوز به پایان نرسیده است

پیروزی شاگردان مجیدی مقابل سپاهان توانست تا حد مضاعفی از فشار شدید رسانه‌ها و هواداران روی کادرفنی کم‌طاقت آبی‌ها کم کند اما این پیروزی به‌ معنای پایان ماجرا و مأموریت سنگین فرهاد روی نیمکت استقلال نیست.
ماموریت سنگین فرهاد مجیدی هنوز به پایان نرسیده است

هوادارانی که فرهاد مجیدی را پس از پذیرفتن بدموقع هدایت تیم استقلال با خروج استراماچونی و کسب نتایج نه‌چندان مطلوب در دوران پساقرنطینه به در و دیوار می‌کوبیدند و با وجود شبیخون ویروس کرونا به اردوی آبی‌پوشان و استیلای مصدومیت بین آنها عملکرد تمام گروه را زیر سؤال می‌بردند، اکنون با رسیدن استقلال به جایگاه دوم جدول پس از نتایج ضعیف تراکتور و سپاهان در هفته‌های اخیر، به حامیان اسطوره استقلال تبدیل شده‌اند و دوباره هفت سابق خود را مقدس می‌شمارند.

سوای هواداران عموماً حزب باد و صرفاً نتیجه‌گرا، هیأت‌مدیره باشگاه نیز پیش از دیدار استقلال مقابل پارس از سرمربی جوانش حمایت کرد و مدیرعامل این باشگاه نیز در مصاحبه‌های متعددی سایه گزینه‌های آلترناتیو سرمربیگری‌ را از بالای سر کادر مجیدی پاک کرد تا فرهاد با خیال راحت و خاطر آسوده برای نایب‌ قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی برنامه‌ریزی کند. حمایت رؤسای باشگاه استقلال از مجیدی اما بدون تاریخ انقضا و نامحدود نیست؛ مجیدی حتی با تثبیت رده دوم جدول نیز از ریشه‌ای مستحکم بین هواداران برخوردار نیست و ممکن است یک نسیم کوچک در اردوی استقلال تبدیل به تورنادویی سهمگین شود و ریشه‌های ناتوان فرهاد را روی نیمکت داغ آبی‌ها بسوزاند.

استقلال با پیروزی مقابل سپاهان توانست شرایط را کاملا به سود خود کند و اکنون با هدف صعود به نیمه‌ نهایی، فینال و کسب قهرمانی در جام حذفی تقریباً می‌تواند از حضور فرهاد روی نیمکتش برای فصل آتی نیز مطمئن باشد اما مسیر تثبیت مجیدی روی عرشه کشتی زهوار در رفته استقلال یک راه پر پیچ و خم و دشوار است که به‌ سلامت طی کردنش کار هر کسی نیست. فرهاد مجیدی چند گردنه خطرناک و صعب‌العبور را پیش‌ روی خود و بازیکنانش می‌بیند که برای بقا بایستی به ‌بهترین شکل از این مسیرها بگذرد. 

همه‌چیز من‌بعد به عملکرد فرهاد مجیدی و تصمیمات خودش منتهی می‌شود؛ سرمربی آبی‌ها که بدون دلایل موجه از حضور در کنفرانس خبری‌ها نیز سر باز می‌زند، می‌تواند با تمرکز بیشتر روی شرایط روحی-روانی تیم و بهبود عملکرد فیزیکی بازیکنان، هم حکم بقای خودش روی نیمکت تیم محبوبش را امضا کند و هم آبی‌ها را به یک جام در انتهای سال سخت برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4moo5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب 11 نفره استقلال برای بازی با سپاهان