تاریخ انتشار: 1399/05/15 11:15
کد خبر: 57691

فنونی‌زاده: پول برانکو باید زودتر پرداخت می‌شد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به کشمکش این باشگاه در پرونده برانکو ایوانکوویچ گفت: برانکو طلبکار است و این حق اوست؛ برانکو از خودمان و از خانواده پرسپولیس است و نباید با او اینگونه رفتار می‌شد.
فنونی‌زاده: پول برانکو باید زودتر پرداخت می‌شد

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص اتفاقاتی که در پرونده برانکو و پرسپولیس رخ می‌دهد و عکس العمل مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به هرحال باید پول برانکو پرداخت شود و هرچه دیرتر این اتفاق رخ دهد به ضرر باشگاه است.

وی ادامه داد: برانکو از باشگاه طلبکار است و این پول حق او است. باید زودتر پول او را می‌دادند، شاید اگر زودتر این کار را می‌کردند، او حاضر می شد اقساطی هم پولش را بگیرد. برانکو از خودمان است و نباید با او این طور رفتار می‌شد. حالا شرایط طوری است که باید مبلغ زیادی را یک‌جا به برانکو پرداخت کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش در این پرونده مقصر چه کسی است؟ عنوان کرد: مسلما مدیران باشگاه مقصر هستند. الان هم باید طوری برنامه ریزی کنند که هم پول برانکو را بدهند و هم بازیکنان را برای فصل بعد حفظ کنند. متاسفانه این مشکلات پشت قهرمانی‌ پرسپولیس پنهان شده است.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: آنطور که می‌دانم رسول پناه دوست دارد طلب طلبکاران را بدهد و حتی یک جاهایی هم از جیب خودش خرج کرده اما این چیزها مهم نیست بلکه مهم این است که این بدهی‌ها تسویه شود. اگر خدای ناکرده پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شود تیم باید با دست خالی در چند جبهه بجنگد.

وی در پاسخ به این سوال که نقش مدیران قبلی پرسپولیس در پرونده برانکو چقدر است؟ تاکید کرد: متاسفانه هر کسی که به باشگاه پرسپولیس می‌آید فقط می‌خواهد خودش را مطرح کند. البته من چند باری با رسول پناه جلسه داشتم و می‌دانم که بسیار پرسپولیسی است و چهار یا پنج میلیارد هم از جیب خودش برای باشگاه خرج کرده اما با این پول‌ها کار درست ‌نمی‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: اگر از پرونده برانکو به سلامت عبور کنیم تازه به کالدورن می‌رسیم و این نشان می‌دهد که اوضاع چقدر خراب است. به خاطر همین مدیران باشگاه هرچه دارند باید بگذارند تا پرسپولیس ضرر نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vllzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریم باقری دست به کاری عجیب زد!