تاریخ انتشار: 1399/05/15 15:05
کد خبر: 57683

رسول پناه: پول بیرانوند رسید، به زودی آن را به برانکو می دهیم/ مدیر بازداشتی، پرسپولیسی است

سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه بخشی از مطالبات سرمربی سابق خود را پرداخت کرده و مابقی آن را تا یک ماه دیگر می‌پردازد.
رسول پناه: پول بیرانوند رسید، به زودی آن را به برانکو می دهیم/ مدیر بازداشتی، پرسپولیسی است

مهدی رسول پناه درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکووویچ اظهار کرد: ما درباره موضوع آقای برانکو ۴ پرونده پیش رو داریم پرونده آقای زلاتکو، ایگور، مارکو و یک پرونده هم متعلق به خودآقای برانکو است. تا به امروز مطالبات آقای زلاتکو را پرداخت کردیم مطالبات آقای ایگور را نیز پرداخت کردیم چون حجم مطالبات آقای برانکو عدد بالای بود تا به حال بخشی از آن را پرداخت کردیم و نامه‌ای برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم و درباره این موضوع توضیحات لازم را دادیم در کشور عمان با توجه به تعطیلات عید قربان بانک‌ها تا یکشنبه تعطیل هستند به همین خاطر مابقی پول آقای برانکو را هفته آینده برایش واریز می‌کنیم.

وی افزود: صبح امروز مطالبات ما از باشگاه آنتورپ بابت انتقال بیرانوند به مبلغ ۵۱۵ هزار دلار به حساب واسطه ما نشست و قرار است به زودی آن را به حساب آقای برانکو در عمان منتقل کنیم.

وی ادامه داد: یکی از منابع درآمدی ما پول آقای بیرانوند بود که چند روزی به حساب ما نیامده بود تا این که امروز صبح به حساب واسطه ما واریز شد. مطمئنا روز یکشنبه بخش دیگری از مطالبات آقای برانکو را واریز می‌کنیم.  بخشی از پرداختی‌ها ما به برانکو و دستیارانش از طریق مطالبات ما در فیفا انجام می‌شود. پرداخت این پول به زمان نیاز دارد اما ما از فیفا استعلام کردیم و نامه استعلام را برای کمیته انضباطی فیفا فرستادیم. ان شاءالله بخشی از مطالبات برانکو را هفته آینده را پرداخت می‌کنیم و مابقی را در فرصت یک ماهه‌ای که به ما دادند واریز می‌کنیم و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. مهم این است که حسن نیت خودمان را برای پرداخت مطالباتمان به این مربی نشان بدهیم.

وی در پایان درباره خبر دستگیری یکی از مدیران میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت و این که آیا این مدیر در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد گفت: از روز اول که آمدم درباره مبارزه با فساد در این باشگاه صحبت کردم. روز اول گزارش کاملی از همه مسائل مالی تهیه و به نهادهای نظارتی و امنیتی ارسال کردیم و از آنها خواستیم به این مسائل ورود کنند چون در این اوضاع نیاز است آنها ورود کنند. من از نهادهای امنیتی هم تشکر می‌کنم که به این مساله ورود پیدا کردند و تمام مدیران قبل و مدیران جدید هم باید پاسخگو باشند. این فرد مربوط به باشگاه ما می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwwq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسول پناه: از پیشکسوتان می‌خواهم به پرونده‌های پرسپولیس منطقی نگاه کنند / پیشنهاد کاهش دستمزد به بشار کذب است