تاریخ انتشار: 1399/05/15 19:32
کد خبر: 57675

نامجومطلق: این روزها بازار اطلاعیه و گلایه خیلی گرم شده است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال جزو تیم‌هایی است که از داوری‌ها متضرر شده است.
نامجومطلق: این روزها بازار اطلاعیه و گلایه خیلی گرم شده است

مجید نامجو مطلق دوباره به جای فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از مسابقه با شهرخودرو مشهد حاضر شد و گفت: این روزها بازار اطلاعیه و گلایه خیلی گرم شده است با این حال یکی از تیم‌هایی که از داوری‌ها متضرر شده استقلال است، ما از داوری خیلی ضرر کردیم. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای اعلام کردند که در هفته های پایانی لیگ کنترل و نظارت روی مسابقات هست و با توجه به این اطلاعیه سازمان لیگ دیگر پیگیر بیانیه‌ها نمی‌شویم. برخی می‌خواهند تمرکز داوری را برهم بزنند. امیدوارم شاهد بازی شرافتمندانه از هر دو تیم باشیم و داور هم قضاوت خوبی داشته باشد.

وی افزود: بهتر است تمامی تیم‌ها چه در بالا و چه در پایین جدول تمرکزشان را روی مسابقات بگذارند و پیگیر بیانیه‌ها نباشد و نباید برخی بخواهند داور را تحت تاثیر بگذارند.

وی در مورد غایبان تیم استقلال مقابل شهر خودرو گفت: تنها محروم ما آرش رضاوند است و دو سه بازیکن مصدوم داشتیم که با تلاش کادر پزشکی به تمرینات بازگشته اند. استقلال در دوران کرونایی چندین مصدوم داشت. برخی بازیکنان مصدوم می شدند و برخی می آمدند حتی در بازی با تراکتور تبریز هم ما با 12 بازیکن تمرین می کردیم. در حال حاضر بازیکن مصدوم نداریم.

نامجو مطلق در مورد اینکه مصدومیت‌ها به خاطر بدنسازی نبوده گفت: اصلا چنین چیزی نیست و این مصدومیت‌ها به خاطر شروع تمرینات است که بازیکنان 4 ماه از تمرینات دور بودند. ما جز تیم‌هایی بودیم که بازیکنان به صورت آنلاین تمرین می‌کردند البته وضعیت مثل تیم‌های خیلی حرفه‌ای جهان نیست اما طبیعی بود که بسیاری از تیم‌ها دچار مصدومیت شوند. در حال حاضر وضعیت بدنی بازیکنان گواه این است که شرایط بدنسازی تیم خوب بوده است. حتی مقابل سپاهان با یک بازیکن کمتر برنده شدیم و بازیکنان دوندگی خوبی داشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4866ll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت سنگین فرهاد مجیدی هنوز به پایان نرسیده است