تاریخ انتشار: 1399/05/15 19:44
کد خبر: 57673

کری خوانی سرمربی شهرخودرو برای استقلالی ها

سرمربی شهر خودرو می گوید تیمش مقابل استقلال شرایط خوبی دارد و برای حریفش دردسرساز خواهد بود.
کری خوانی سرمربی شهرخودرو برای استقلالی ها

سهراب بختیاری زاده سرمربی شهرخودرو در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر گفت: ما از بازی با نفت آبادان نتوانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم اما این مساله چیزی از ارزش های ما کم نمی کند. ما در دو بازی گذشته مستحق پیروزی بودیم اما ریتم خوب خود را در تمرینات ادامه دادیم. تفکر حرفه ای بازیکنان به گونه ای بود که خود را برای بازی با استقلال آماده کنیم تا با پیروزی مقابل این تیم بتوانیم امیدهای خود را برای کسب سهمیه به دست بیاوریم.

او ادامه داد: من اعتقاد به کار تیمی دارم و بازیکنان جوان و با تجربه همه برای من مهم هستند. در بازی با صنعت نفت آبادان، من ۵ بازیکن اصلی را در اختیار نداشتم اما برای بازی با استقلال شرایط بهتری داریم و این نکته مثبتی است تا بتوانیم مقابل تیم استقلال بتوانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

بختیاری زاده افزود: تیم ما همه شرایط خوب را برای اینکه برای استقلال دردسرساز شویم، دارد. در کار مربی گری من دو مساله خیلی مهم است. در تمام تصمیم هایم، عدالت باید اجرا شود و مساله بعدی این است که بتوانم امانت دار خوبی باشم. مهم این است که با تمام تصمیم های درست بتوانم شهرخودرو را با شرایط بهتری به هواداران برگردانم. چیزی که برای من خیلی مهم است، این است که برای بهتر شدن تیم تلاش کنم. در حال حاضر تمام تمرکز من روی استقلال است. تیمی که ۱۰ نفره سپاهان را می برد تیم قابل توجهی است اما استقلال مقابل شهرخودرو روز بسیار سختی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oo6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت مبهم ستاره استقلال پیچیده تر شد!