تاریخ انتشار: 1399/05/15 20:07
کد خبر: 57671

فکری: می‌دانیم امتیاز گرفتن از سپاهان سخت است

محمود فکری می گوید اولویت تیمش در بازی برابر نساجی مازندران کسب هر یک امتیاز بازی است.
فکری: می‌دانیم امتیاز گرفتن از سپاهان سخت است

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در کنفرانس خبری پیش از بازی حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: جا دارد مجددا یادآوری داشته باشم از اینکه فوتبال مقوله ای برای ملاقات با دوستان و تجدید دیدار است. فوتبال می تواند وسیله ای برای تجدید دوستی ها و ایجاد یک فضای خوب در جامعه باشد. آرزوی سلامتی مجدد برای آقای قلعه نویی دارم و آرزو می کنم که تمام اهالی فوتبال را سالم ببینیم و آنها را با کسالت و بیماری نبینیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره 6 بازی اخیر این تیم که برابر مدعیان لیگ نوزدهم بوده و اینکه تیمش نتایج خوبی گرفته و سپس در پاسخ به این سوال که حالا باید تیمش در نقش جهان به مصاف سپاهان زخم خورده برود، اینطور واکنش نشان داد: من جا دارد تشکر کنم از مجموعه باشگاه؛ از مدیریت باشگاه و از پشتیبانی ای که انجام می شود. باید از همه اعضای مجموعه تشکر کنم از بازیکنان گرفته تا کادر تدارکات. خدا را شکر همه بی نقص کار کرده اند و ما هم نتایج خوبی گرفته ایم. برای بازی فردا هم آماده ایم. من خوشحالم از داشتن چنین بازیکنانی که سختی ها را تحمل کردند و یکدل برای موفقیت تلاش کرده اند. می دانیم بازی سختی داریم ولی با توجه به تلاشی که بچه ها داشته اند و انگیزه ای که دارند، سعی می کنیم دست پر از زمین خارج شویم.

سوال بعدی از سرمربی نساجی مازندران در این رابطه بود که آیا تیمش در بازی فردا برای سه امتیاز به میدان می رود که فکری اینطور به این سوال پاسخ داد: با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می کنیم و میهمان هستیم، مطمئنا به یک امتیاز فکر می کنیم و اینکه نبازیم ولی این شکلی هم نمی آییم که بسته بازی کنیم و به یک امتیاز بسنده کنیم.

ما بازی هایی داشتیم که مساوی شده ایم ولی موقعیت های زیادی هم ایجاد کرده ایم که اگر بچه ها دقت می کردند، برنده هم می شدیم. در بازی فردا هم نیم نگاهی به بردن داریم و هم اینکه حداقل امتیاز را بگیریم. باید توجه کنیم که سپاهان هم تیم بسیار خوبی با مدیریت و تشکیلات خوبی دارد و بازیکنان و مربی توانمندی در اختیار دارد. می دانیم امتیاز گرفتن سخت است ولی تلاش می کنیم با امتیاز بازگردیم.

از فکری در رابطه با غایبان دیدار برابر سپاهان پرسیده شد و او در پاسخ به این سوال گفت: ما از شروع کارمان در نساجی مازندران، هر بازی بازیکنانی را داشتیم که مصدوم یا محروم بودند ولی خدا را شکر نفراتی که در دسترس بودند، با انگیزه و اعتماد به نفس بازی کردند و کاری کردند که یا حداقل امتیاز یا سه امتیاز را بگیریم. بازی فردا هم مصدومان و محرومانی داریم ولی می دانیم که بازیکنان در دسترس با تمام وجودشان بازی خواهند کرد و این اتفاق برای من خیلی مهم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zookn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: ما هم مثل پرسپولیسی ها از چمن مصنوعی شاکی هستیم