تاریخ انتشار: 1399/05/15 20:09
کد خبر: 57670

مشکلات عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن

باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دو بازیکن مورد علاقه هواداران به زودی اقدام خواهد کرد.
مشکلات عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد ۲ بازیکن

تمدید قرارداد در این روزها با بازیکنانی که تاثیر مستقیم بر عملکرد هر تیمی دارند در اولویت باشگاه هایی قرار گرفته که قرارداد بازیکنانشان رو به اتمام است. باشگاه پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین پرسپولیس برای چانه زدن، به ترتیب سراغ این دو بازیکن می رود؛

۱- علی علیپور: علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس در مقام اول بحث تمدید قراردادهاست. چرا که اگر پرسپولیس موفق به حفظ این مهاجم خیالش برای فصل آینده در خط حمله راحت خواهد بود. البته تمدید قرارداد با علیپور به این سادگی نیست؛ چرا که گفته می شود او به نسبت خیلی ها در یکی، دو فصل گذشته دریافتی کمتری داشته و هم اینک با پیشنهادهای خارجی مواجه است. پس طبیعی است که پرسپولیس برای حفظ این بازیکن و تمدید قراردادش تمایل شدید دارد.

۲- بشار رسن: ماجراهای بشار رسن آنقدر در رسانه ها عنوان شده که دیگر برای هواداران پرسپولیس سوژه ای تازه نیست. مساله ای که در مورد رسن وجود دارد قرارداد دلاری این بازیکن است؛ دلار هم با این قیمت سر به فلک کشیده یک معضل جدی است. از یک سو باشگاه پرسپولیس برای این قرارداد دلاری با مشکل مواجه می شود و از سوی دیگر بشار، بازیکن مورد علاقه هواداران است و همه دوست دارند او در پرسپولیس بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxxje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها ۲۰هزار دلار به زلاتکو و پانادیچ پرداخت شد