تاریخ انتشار: 1399/05/15 22:03
کد خبر: 57655

دیاباته: می خواهم برای هواداران استقلال گلزنی کنم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: من عاشق این هستم که زیاد گل بزنم و هواداران تیمم‌ را خوشحال کنم. این برای من بزرگ‌ترین هدف است.
دیاباته: می خواهم برای هواداران استقلال گلزنی کنم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: من عاشق این هستم که زیاد گل بزنم و هواداران تیمم‌ را خوشحال کنم. این برای من بزرگ‌ترین هدف است.

«شیخ دیاباته» در گفت‌وگویی متفاوت حرف‌های جالبی را بر زبان آورد و اظهار داشت:خانواده من بسکتبالی هستند و حتی برادرم برای بازی کردن در این رشته ورزشی راهی آمریکا شد اما من از همان کودکی عاشق فوتبال بودم.

وی افزود: از دوران بچگی بخت گل‌زدن با من بود و روزی که فوتبال را شروع کردم همه به من گفتند چون خوب گل‌ می‌زنی پست مهاجم را انتخاب کن.

مهاجم استقلال خاطرنشان کرد: من عاشق این هستم که زیاد گل بزنم و هواداران تیمم‌ را خوشحال کنم. این برای من بزرگ‌ترین هدف است.

دیاباته درباره اینکه گفته می‌شد او پس از جدایی استراماچونی استقلال را ترک می‌کند، اعلام کرد: در زندگی رعایت اصول حرفه‌ای خیلی مهم است. اولین چیزی که در ایران دیدم احترام مردم بود و من تصمیم گرفتم به آنها احترام بگذارم .

وی تصریح کرد: به هواداران استقلال اعلام می‌کنم پس از رفتن استراماچونی به خاطر آنها برگشتم و می‌خواهم فقط برای آنها گل‌زنی کنم.

مهاجم اهل مالی استقلال تاکید کرد: فرهاد مجیدی سرمربی من است و وظیفه دارم آن چیزی که او می‌خواهد را به بهترین شکل ممکن در زمین پیاده کنم.

دیاباته درباره شادی گل‌هایش اظهار داشت: حقیقت این است که من در بیرون زمین خجالتی هستم اما در داخل زمین آدم متفاوتی هستم و احساس می‌کنم یک شیر هستم که در مبارزه حاضر می‌شوم و نباید بازنده باشم.

وی افزود: فعلا درباره آینده‌ام تصمیم نگرفته‌ام. فعلا تمرکز من روی بازی‌های باقی‌مانده استقلال است و بعد درباره آینده تصمیم می‌گیرم.

بازیکن استقلال اعلام کرد: من تلاشم را می‌کنم تا در هر بازی برای استقلال گل بزنم و باید دید آقای گل می‌شوم یا نه.

وی خاطرنشان کرد: مهدی قایدی مهاجم و بازیکنی با کیفیت فنی بالاست اما بهترین بازیکن در ایران هواداران هستند. من درباره هواداران استقلال فقط صحبت نمی‌کنم بلکه تمام هواداران ایران فوق‌العاده هستند.

دیاباته با تقدیر از مردم ایران اعلام کرد: مردم ایران سیاهپوست نیستند اما من آنها را دوست دارم.

مهاجم استقلال در پایان گفت: من از اسلام یاد گرفتم ارتباطی بین من و خدا ایجاد شده است و این به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyy9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم محبوب استقلال راهی جم می‌شود؟