تاریخ انتشار: 1399/05/15 22:07
کد خبر: 57654

تارتار: بازیکنان ما برای موفقیت و مطرح شدن عطش دارند

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: می خواهیم خودمان را آماده نگه داریم تا بتوانیم در مسابقات جام حذفی به فینال برسیم و قهرمان شویم.
تارتار: بازیکنان ما برای موفقیت و مطرح شدن عطش دارند

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: می خواهیم خودمان را آماده نگه داریم تا بتوانیم در مسابقات جام حذفی به فینال برسیم و قهرمان شویم.

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی با فولاد می تواند بازی سختی برای ما باشد چرا که فولاد در کورس سهمیه قرار دارد. آن ها ساختار بسیار قدرتمند، کادرفنی جوان و هیات مدیره توانمند و مدیرعامل باتجربه ای دارند. تمام هدف شان این است که با بردن تیم ما به رتبه های بالای جدول برسند ولی ما هم تیمی یک دل و مصمم هستیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما برای موفقیت و مطرح شدن عطش دارند و بسیار پر انرژی هستیم. هیچ استرسی هم نداریم ولی در مقابل، فولاد این استرس را دارد و ما می خواهیم از فوتبال لذت ببریم و خوب بازی کنیم و در نهایت نتیجه هم بگیریم. امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره مصدوم و محرومان تیمش گفت: مصدوم نداریم ولی یکی دو بازیکن مان با بیماری کرونا درگیر هستند و در بازی فردا آن ها را نداریم.

او اضافه کرد: من فقط از داوران خواهشی دارم و آن هم این مساله است که ما را به عنوان یک تیم خنثی نبینند چرا که با تیم هایی بازی داریم که یا در کورس سهمیه یا در خطر سقوط هستند. این گونه نباشند که به ما اهمیت ندهند چرا که آینده کاری برای مان مهم است و هوادارانی داریم که برای شان نتیجه مهم است و دوست دارند شاد باشند. از همه مهم تر در جدول مسابقات تاثیر گذاریم و نباید خدایی ناکرده در حق تیمی اجحاف شود. ما به سلامت داوران ایمان داریم اما از آن ها می خواهم که دقت بیشتری در بازی های ما داشته باشند.

تارتار درباره دیدار تیمش در جام حذفی گفت: بازی های لیگ هم می تواند رتبه ما را در جدول بهتر کند و هم می تواند بازی های تدارکاتی خوبی برای جام حذفی باشد. می خواهیم خودمان را آماده نگه داریم تا بتوانیم در جام حذفی به فینال برسیم و قهرمان شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxxe5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولادی ها مقابل پرسپولیس به میدان می روند؟!

آیا کام خوزستانی ها در نیم فصل دوم نیز چون نیم فصل اول،شیرین می ماند؟
شرایط سه تیم لیگ برتری خوزستان و بازار نقل و انتقالات در نیم فصل: