تاریخ انتشار: 1399/05/15 22:13
کد خبر: 57653

3 غایب اصلی شهرخودرو برای مصاف با استقلال

تیم شهرخودرو در دیدار با استقلال نمی‌تواند از دو بازیکن خود بهره ببرد و سه بازیکن مشهدی‌ها نیز وضعیت مبهمی برای این بازی دارند....
3 غایب اصلی شهرخودرو برای مصاف با استقلال

تیم فوتبال شهرخودرو که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند، فردا در ورزشگاه امام رضا مشهد دیدار حساسی را مقابل استقلال برگزار خواهد کرد که برتری در این مسابقه می‌تواند آنها را حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان امیدوارتر از همیشه کند.

اما مشهدی‌ها برای این بازی حساس محمدعلی فرامرزی، مدافع چپ خود را بخاطر محرومیت و سعید صادقی، هافبک‌شان را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهند داشت و ممکن است به این جمع حسن جعفری، فرشاد فرجی و روح‌الله سیف‌اللهی هم اضافه شوند.

داوود سیدعباسی، مربی شهرخودرو درباره شرایط بازیکنان این تیم برای دیدار با استقلال اظهار کرد: ما در این مسابقه محمدعلی فرامرزی و سعید صادقی را قطعا نخواهیم داشت، محمدحسین مرادمند و روح‌الله سیف‌اللهی پس از سه بازی به جمع ما اضافه شدند، فرشاد فرجی هم مصدومیت دارد و احتمال نبودن او در ترکیب بازی زیاد است و حسن جعفری نیز با آسیب دیدگی مواجه است.

او درباره علت مصدومیت‌های پیاپی شهرخودرو در بازی‌های گذشته گفت: فرسایشی شدن لیگ پس از کرونا در این اتفاق خیلی تاثیرگذار بوده و حتی می‌تواند بخشی هم متوجه ما باشد که نتوانستیم در دوران پسا کرونا بدنسازی خوبی داشته باشیم تا آسیب‌دیدگی بازیکنان ما هفته به هفته ادامه پیدا کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ammxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاداش ۱۵۰میلیونی شهرخودرو برای شکست تراکتور