تاریخ انتشار: 1399/05/15 23:11
کد خبر: 57647

استقلال را می‌بریم و تقدیم تماشاگران می‌کنیم

هافبک شهرخودرو امیدوار است با پیروزی مقابل استقلال شرایط بهتری پیدا کنند.
استقلال را می‌بریم و تقدیم تماشاگران می‌کنیم

محمدرضا خلعتبری درباره وضعیت شهرخودرو اظهار کرد: خدا را شکر تیم شرایط بدی ندارد و پس از آنکه دیدار با صنعت نفت را پشت سر گذاشتیم، تمرینات خوبی را انجام دادیم و ریکاوری کردیم تا آماده بازی سخت مقابل استقلال شویم. آنها در دو هفته اخیر نتایج خیلی خوبی به دست آورند و می‌دانیم کار دشواری برابر آنها داریم چون همه برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: تیم ما از شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیایی برخوردار است و فردا هم می‌خواهیم بازی خیلی خوبی انجام دهیم. هرچند می‌دانیم کار دشواری داریم ولی بچه‌های ما در شرایط سخت همیشه کارهای بزرگی انجام دادند.

هافبک شهرخودرو اضافه کرد: متاسفانه در دو، سه هفته اخیر یک مقدار بدشانس بودیم و آنطور که باید و شاید نتوانستیم نتیجه بگیریم. مقابل سایپا در لحظات آخر گل خوردیم و برابر صنعت نفت هم در دقایق پایانی با یک پنالتی حریف به مساوی رسیدیم تا امتیازات کمتری کسب کنیم ولی امیدوار هستیم فردا این ناکامی‌ها را جبران کنیم و با آقای بختیاری‌زاده فردا نخستین برد را مقابل استقلال به دست آوریم و به آقا سهراب و تماشاگران که هدیه کنیم.

خلعتبری تصریح کرد: واقعا جای هواداران در ورزشگاه امام رضا خالی است و داشتن آنها نعمت بزرگی بود، اما بخاطر شیوع کرونا و در نظر گرفتن مسائل بهداشتی، این تماشاگران را کنارمان نداریم ولی ان‌شاءالله فردا بازی خوبی انجام دهیم و به برتری برسیم تا به هواداران تقدیم کنیم.

او درباره تعداد بالای مصدومان شهرخودرو عنوان کرد: تیم ما شرایط بدی از نظر بدنی ندارد، اما هفته گذشته فرشاد فرجی در دقیقه ۵ بازی مقابل صنعت نفت مصدوم شد و حسن جعفری نیز پس از برخورد با قاسمی‌نژاد آسیب دید. سعید صادقی هم از ناحیه همسترینگ یک مصدومیت کهنه داشت که به او ضربه زد.

هافبک با تجربه شهرخودرو یادآور شد: تیم ما از نظر بدنی هیچ مشکلی ندارد و این مصدومیت‌ها پیش می‌آید. نه تنها وضعیت بدی نداریم، بلکه شرایط خوبی هم به دست آوردیم. طبیعی است که پس از تعطیلی‌ها آسیب دیدگی پیش می‌آید ولی ان‌شاءالله در سه هفته پایانی عملکرد خوبی ارائه دهیم چون پس از آن باید در آسیا بازی کنیم.

خلعتبری ادامه داد: کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم بازی‌های باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم. امیدوار هستم در پایان فصل خوشحال باشیم و مثل سال قبل سهمیه آسیایی کسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zoo9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعادتمند: سند مجموعه مرغوبکار به نام استقلال خورد