تاریخ انتشار: 1399/05/18 22:13
کد خبر: 57509

میزان بدهی باشگاه استقلال از زبان احمد سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مبلغی حدود یک ملیون و هفتصد هزار دلار کل بدهی‌های فعلی باشگاه است و پرونده‌هایی هم در آینده خواهیم داشت که باید به آنها فکر کنیم.
میزان بدهی باشگاه استقلال از زبان احمد سعادتمند

احمد سعادتمند در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با توقف تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو مشهد در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم، اظهار داشت: به نظرم مقابل پدیده کمی بدشانس بودیم و اگر کمی چاشنی شانس همراه ما بود، به راحتی سه امتیاز بازی را بدست می‌آوردیم و شرایط خیلی بهتری در جدول پیدا می‌کردیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال، تصریح کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و از نظر امکانات و پشتیبانی تیم هم در حد حرفه‌ای فراهم شده و در وضعیت مساعدی قرار داریم. قصد داریم بخش دیگری از مطالبات بازیکنان را در هفته جاری پرداخت کنیم، اما فشار احکام فیفا ما را آزار می‌دهد و باعث شده نتوانیم آنطور که می‌خواهیم روی امور تمرکز کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون بدهی‌های این باشگاه، افزود: احکام پرداخت پول شفر، بویان، میگوئل و باشگاه پاختاکور از سوی فیا صادر شده و تلاش می‌کنیم که آنها را پرداخت کنیم. موضوع این است که این پرداخت‌ها با توجه به افزایش قیمت ارز و کمبود ارز در کشور، مثل الوار بر سر ما خراب شده است. مبلغی حدود یک ملیون و هفتصد هزار دلار کل بدهی‌های فعلی باشگاه است و پرونده‌هایی را هم در آینده خواهیم داشت که باید به همه آنها فکر کنیم.

سعادتمند در پایان در مورد فعالیت استقلال در نقل و انتقالات، خاطرنشان کرد: ما به هواداران قول می‌دهیم اجازه جدایی بازیکنان را نمی‌دهیم و با فعالیت خوب در فصل نقل و انتقالات و تقویت تیم، راهی لیگ بیستم شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqm89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری لیگ برتر و جام حذفی اعلام شد