تاریخ انتشار: 1399/05/21 01:23
کد خبر: 57390

کربکندی: سپاهانی‌ها انگیزه لازم برای بردن استقلال نداشتند/ در ۲ بازی باقی مانده نیازی به ایجاد شوک نیست

کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان انگیزه‌ای برای پیروزی برابر استقلال نداشت و بازیکنان این تیم شاداب و سرحال نبودند.
کربکندی: سپاهانی‌ها انگیزه لازم برای بردن استقلال نداشتند/  در ۲ بازی باقی مانده نیازی به ایجاد شوک نیست

رسول کربکندی کارشناس فوتبال درباره شکست تیم فوتبال سپاهان برابر تیم استقلال در جام حذفی اظهار کرد: همانطور که قبل از بازی بیان کردم هر تیمی که آرامش بیشتر داشت برنده این دیدار می شد. به هر حال استقلالی‌ها آرامش بیشتری داشتند و به غیر از گل اول آن‌ها که حرف و حدیث داشت بازیکنان استقلال خیلی خوب جنگیدند و راه‌های حمله سپاهانی‌ها را بستند.  

او ادامه داد: به نظرم استقلال از دیدار قبلی با سپاهان هم بهتر ظاهر شد و بازیکنان سپاهان انگیزه‌ای برای پیروزی در این بازی نداشتند و از شادابی لازم برخوردار نبودند. در مجموع استقلالی‌ها ۲ برد حساس در بازی با زردپوشان اصفهانی کسب کردند.  

کربکندی درباره اینکه سپاهان همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد، گفت: به هر حال تیم سپاهان ۲ بازی سخت با تیم‌های فوتبال شهر خودرو و پیکان دارد و اگر این تیم بتواند در این ۲ بازی پیروز شود، به شرطی که حریفانش نتیجه نگیرند، همچنان شانس کسب سهمیه آسیایی دارد.  

برنامه سپاهان برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی به هم ریخت

کارشناس فوتبال بیان کرد: تیم سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال  بسته شد و  این تیم بعد از ناکامی در قهرمانی به دنبال کسب سهمیه آسیایی بود، اما برنامه اش به هم ریخت. به هر حال فشار سنگینی بر روی کادر فنی و بازیکنان بود.  

او درباره تغییرات در کادر فنی سپاهان تصریح کرد: به نظرم در ۲ بازی باقی مانده نیازی به ایجاد شوک نیست. به هر حال بازیکنان سپاهان خسته شده اند و آن‌ها در بازی قبلی با استقلال فشار زیادی بر روی حریف خود آوردند و انگیزه بیشتری برای پیروزی داشتند، اما در بازی جام حذفی بدون انگیزه در زمین مسابقه حضور پیدا کردند.  

کربکندی درباره پیش بینی اش از وضعیت  سپاهان گفت: مدیران سپاهان باید متناسب با تفکرات و برنامه ریزی مناسب، تیم خود را برای فصل آینده ببندند. سپاهان پرافتخارترین تیم ایران است و مسئولان این تیم اصفهانی هزینه سنگینی در لیگ برتر کردند. به هر حال این تیم اصفهانی نیاز به بازنگری کامل دارد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8evz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کرانچار را با توهین بیرون کردند /  کربکندی: احتمال سقوط سپاهان 5 درصد است