تاریخ انتشار: 1399/05/21 10:30
کد خبر: 57378

دو نام بزرگ برای نیمکت سپاهان در لیگ بیستم

با استعفای امیرقلعه نویی باشگاه سپاهان خود را آماده استخدام یک مربی جدید برای فصل آینده خواهد کرد.
دو نام بزرگ برای نیمکت سپاهان در لیگ بیستم

موضوع کناره گیری امیرقلعه نویی بحث تازه‌ای نیست و این مسئله از مدت‌ها پیش کلید خورده بود و مشخص بود که سپاهان در هر شرایطی فصل آینده فرد دیگری را روی نیمکت خود خواهد داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،اتفاقات مربوط به دوگانه قلعه نویی و سپاهان از ماجرای ادامه دار و جنجالی حاضر نشدن سپاهانی ها در زمین بازی مقابل پرسپولیس و شکست سه بر صفر آنها آغاز شد و تا امروز با شاخ و برگ‌های اضافی ادامه یافته است؛ تا جایی که امیرقلعه نویی نیز در نامه استعفایش به برخی بی مهری‌ها و مشکلات و کارشکنی‌ها اشاره می‌کند.

در این شرایط و در حالی که نشریه داخلی سپاهان امروز با انتشار یک جلد عجیب کلیه مسئولیت‌های شکست تلخ دیروز را متوجه امیرقلعه‌نویی کرده و با تیترهای تند او را مورد نوازش قرار داده بود، به نظر می‌‍رسد انتخاب آینده سپاهان از دو گزینه خارج نباشد؛ آنها یا روی به سرمربی خارجی می آورند یا دست کمک را به سوی اسطوره سابقشان دراز می کنند: محرم نویدکیا؛ چهره محبوبی که نامش بیش از هر زمان دیگری در اصفهان به گوش می‌رسد.

محرم پای ثابت 5 قهرمانی سپاهان و یکی از کلیدی ترین و تاثیرگذارترین چهره‌های تاریخ فوتبال اصفهان است که در دو فصل گذشته با وجود سیگنال هایی برای حضور روی نیمکت سپاهان نپذیرفت به عنوان دستیار در کنار امیرقلعه نویی باشد.

حالا او بعد از صبری طولانی با توجه به علاقه جریان اصلی هوادارای در سپاهان به احتمال بسیار زیاد سرمربی فصل بعد زردپوشان خواهد بود. او که گفته می شود مذاکرات تمدید با برخی بازیکنان با نظر خواهی از وی انجام شده، هنوز هیچ واکنشی به تحولات نداشته و هیچ شایعه‌ای را تایید نکرده است؛ اما به نظر می رسد در نهایت و دیر و زود هدایت سپاهان را در دست بگیرد.

محرم قبلا یک‌بار این کار را انجام داده و در یک دوره انتقالی سرمربی سپاهان بوده است؛ اما این مسئله که با یکی از آخرین فصول بازیگری وی رقم خورده، در سپاهان ادامه نیافت تا مربیان دیگری برای احیای پروژه قهرمانی به اصفهان بیایند؛ از ویسی و زلاتکو کرانچار تا منصور ابراهیم زاده و امیرقلعه نویی که جملگی در رقابت با پرسپولیس و تیمی که آن‌را ساخت و پروراند، کم آوردند.

نویدکیا یک بازیکن کاریزماتیک و یک کاپیتان واقعی برای سپاهان بوده و به نظر نمی‌رسد در این زمینه رقیبی در اصفهان داشته باشد. با این حال با توجه به اینکه او دوره‌های لازم مربیگری را طی نکرده، بیم این وجود دارد که به اصطلاح با حضور روی نیمکت سپاهان بسوزد. از طرفی نتایج خوب مربیان جوان و هم‌نسلان وی باعث می شود که باشگاه سپاهان با خیال راحت‌تری در مورد حضور نویدکیا و بازگشت او به مجموعه تصمیم بگیرد و چه بسا خیلی سریع نام او به عنوان سرمربی فصل بعدی سپاهان معرفی شود تا پروژه تغییرات زیر نظر وی کلید بخورد.

سپاهان پیش از شروع فصل آتی در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل حریفان سرسختی مثل السد قطر، النصر عربستان و همینطور نماینده امارات به میدان برود و برای کسب نتایج آبرومندانه باید دوره ضعیف این یکی دو ماهه را فراموش کند.

آنها که دیروز نشان دادند به آخر خط رسیده اند، شاید نیاز به شوک و حضور تفکر متفاوتی داشتند تا دوباره تبدیل به همان تیم مدعی نیم فصل اول بشوند؛ اتفاقی که یا زیر نظر محرم نویدکیا رقم خواهد خورد یا باشگاه سپاهان با وجود دشواری های استخدام سرمربی خارجی، دوباره به دنبال یکی از آنها خواهد رفت. جالب است بدانید نامزد اصلی هیئت مدیره سپاهان در هفته های پیشین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس بوده است؛ اما وزنه محرم در اصفهان به اندازه کافی و لازم سنگین است؛ حتی شاید بیش از برانکو.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxbv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با استعفای قلعه نویی موافقت شد