تاریخ انتشار: 1399/05/21 13:47
تکذیب مذاکره مدیران استقلال با ستاره‌های لیگ
کد خبر: 57371

سعادتمند: اجازه نمی‌‌دهیم مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند/ اگر بازیکنی را بخواهیم به باشگاهش نامه می زنیم

مدیرعامل استقلال مذاکره با برخی ستاره های لیگ برتری شاغل در تیم های دیگر را تکذیب کرد.
 سعادتمند: اجازه نمی‌‌دهیم مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند/ اگر بازیکنی را بخواهیم به باشگاهش نامه می زنیم

طی هفته های گذشته شایعات زیادی درباره درخواست استقلالی‌ها برای جذب چند ستاره لیگ برتری مطرح شده است. در این باره گفته می شود استقلالی ها برای اینکه تیم قدرتمندی را برای فصل آینده ببندند و روانه مسابقات کنند، با چند ستاره لیگ برتری وارد مذاکره شدند. حالا اما احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال اما این مساله را تکذیب می کند.

سعادتمند در این باره گفت: «موضوع بعدی که برای هواداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است. همه هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و همچنین برای تمدیدی‌ها هم لازم است بگویم با دوتا از بهترین‌هایمان از یک ماه و نیم پیش صحبت کرده‌ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکراتمان جدی‌تر و کاملا رسمی ادامه پیدا می‌کند برای اینکه ما می‌خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی‌‌دهیم که مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند. امسال این اجازه را نمی‌دهیم. ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد کرده‌ایم.»

وی ادامه داد: «این را هم اعلام کنم که با توجه به اینکه لیگ تمام نشده، خیلی حرفه‌ای نیست توسط یک سری عزیزانی که مراجعه می‌کنند و این داستان‌ها را همیشه داریم، با بازیکنان تیم‌های دیگر که در حال تلاش برای سقوط نکردن یا تلاش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم.»

مدیرعامل استقلال همچنین گفت: «این اخباری که الان منتشر می‌شود که فلان بازیکن با فلان تیم بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که به تیم‌هایشان اعتقاداد دارند و قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود تلاش کنند.»

سعادتمند در پایان افزود: «ما اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد،‌قطعا با مدیران آن باشگاه مذاکره می‌کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می‌کنیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم،‌چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zobdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی استقلالی ها؛ یک ستاره دیگر از دست می رود؟!