تاریخ انتشار: 1399/05/21 14:46
کد خبر: 57364

رمضانی: به اندازه کافی از داوری ضرر دیده‌ایم،برخی حرف‌ها بهانه است/مجیدی خواست قرارداد 7 بازیکن تمدید شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به اندازه کافی از داوری ضرر دیده و بهتر است دوستان با برخی صحبت ها شکستشان را توجیه نکنند.
رمضانی: به اندازه کافی از داوری ضرر دیده‌ایم،برخی حرف‌ها بهانه است/مجیدی خواست قرارداد 7 بازیکن تمدید شود

سعید رمضانی در خصوص برتری استقلال مقابل سپاهان و صعود آبی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه بازی قابل قبول و خوبی انجام دادیم و خیلی خوشحال هستم که توانستیم از این مسابقه برنده خارج شده و راهی نیمه‌نهایی شویم.

وی افزود: البته کار ما هنوز تمام نشده و تا زمانی که به عنوان قهرمانی نرسیم نمی‌توانیم از چیزی با قطعیت صحبت کنیم. مطمئناً بازیکنان تیم استقلال در ادامه راه با تمام توان خود به میدان خواهند رفت و امیدوار هستم که بتوانیم قهرمانی جام حذفی را به هواداران استقلال هدیه بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات مربی سپاهان که ادعا کرده برای استقلال در پنج بازی اخیر پنالتی‌های گرفته شده که کارشناسان آنها را قبول ندارند عنوان کرد:ما به این صحبت‌ها توجهی نداریم و تمام تمرکزمان روی مسابقات است. به نظرم مطرح کردن چنین صحبت هایی یک نوع توجیه است، همه دیدند استقلال فوتبال قابل قبولی انجام داد و کیفیت بازی استقلال به چه شکل بود.

وی یادآور شد: قبل از اعلام پنالتی به سود استقلال داور می‌توانست یک پنالتی دیگر هم برای ما بگیرد اما در مجموع قضاوت بنیادی فر خوب بود و فراموش نکنید که تکل خشن مهاجم سپاهان روی پای دانشگر می‌توانست حریف را ۱۰ نفره کند اما ما اعتراضی به این گونه مسائل نداریم و تمام تمرکزمان روی کار و برنامه هایمان است. استقلال به اندازه کافی از داوری ضرر دیده ولی بهتر است دوستان با این صحبت ها شکست را توجیه نکنند. تیمی که شکست می‌خورد معمولاً برای فرار از انتقادات چنین بهانه هایی را مطرح می کند اما به آنها توجهی نمی کنیم.

رمضانی در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست فرهاد مجیدی سکوت خود را بشکند و در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت کند گفت: مجیدی روی کارش تمرکز کرده و فکر می‌کنم به دنبال یک فرصت است تا تمام و کمال حرف هایش را مطرح کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با این شرایط به نظر می رسد مجیدی تا پایان فصل در کنفرانس ها شرکت نکند گفت: از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم اما من بعید می‌دانم تا پایان فصل چنین اتفاقی بیفتد و او صحبت کند.

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون ندادن لیست توسط فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال برای فصل آینده مطرح شده عنوان کرد: در این شرایط ارائه لیست چندان منطقی نیست چون بازی ها ادامه دارد و دو هفته از لیگ و مسابقات جام حذفی باقی مانده است.

رمضانی با اشاره به این موضوع که قرارداد 7 بازیکن تیم استقلال به پایان رسیده است عنوان کرد:البته یک سری مباحث به من منتقل شده و من هم با مدیریت باشگاه صحبت کردم و فقط می توانم این را بگویم که اصل خواسته فرهاد مجیدی تمدید قرارداد بازیکنانی است که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده است.او این مورد را تاکید کرده و باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6bk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت چهره آشنا به استقلال درخواست فرهاد مجیدی است!