تاریخ انتشار: 1399/05/22 20:32
کد خبر: 57273

رسول پناه و ماموریت تمدید با دو ستاره سرخ

سرپرست موقت پرسپولیس هنوز برای مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان در این فصل به پایان می‌رسد به نتیجه مثبتی دست نیافته است.
رسول پناه و ماموریت تمدید با دو ستاره سرخ

مهدی رسول پناه که بالاترین نقد مدیریتی در طی چند سال اخیر متوجه نوع مدیریت او شکل گرفته، اکنون با چالش بزرگی برای تمدید قرارداد با بازیکنان مواجه است.

مهمترین ماموریت سرپرست پرسپولیس در شرایط فعلی تمدید قرارداد با بازیکنان در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان فصل خواهد بود و این در حالی است که هنوز او نتوانسته نظر مثبت بازیکنان را برای این اقدام به دست بیاورد.

علی علیپور و بشار رسن دو بازیکنی هستند که قراردادشان در این فصل به پایان خواهد رسید و هر دو بازیکن نیز در تدارک جدایی و تجربه جدیدی هستند. این در حالیست که طبق گمانی زنی‌ها احمد نوراللهی و مهدی ترابی نیز جزو بازیکنانی هستند که با پیشنهاداتی مواجه هستند و علیرغم قراردادی که با باشگاه دارند در صورت پرداخت مبلغ رضایتنامه قادر خواهند بود بدون مشکل تیم را ترک کنند.

باید دید رسول پناه که لقمه حاضر و آماده مدیریت باشگاه را در دست گرفته و طی این مدت اقدام موثری از سوی او دیده نشده، قادر خواهد بود طی توافق با بازیکنان برای تمدید قرارداد، روزهای پایانی مدیریت خود را در این تیم با کارنامه مثبتی همراه کند یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36o659

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۵ پرسپولیسی دارای بندقرارداد برای ترانسفر شدن