تاریخ انتشار: 1399/05/22 21:06
کد خبر: 57268

نقشه ویژه ویسی برای مصاف با استقلالی ها

بعد از موفقیت در شکل دهی انسجام دفاعی، اکنون ویسی امیدوار است تیمش در فاز تهاجمی نیز به نتیجه مدنظر دست یابد.
نقشه ویژه ویسی برای مصاف با استقلالی ها

بعد از شکست مقابل پرسپولیس، عبدالله ویسی به نتایج مطلوبی دست یافته تا آنها اکنون فشار حضور در قعر جدول را از خود دور ببینند.

کسب 12 امتیاز طی 6 بازی یک آمار فوق العاده از سوی پیکان تحت هدایت عبدالله ویسی محسوب می‌شود که توانسته آنها را نسبت به دستیابی به امتیاز بقا امیدوار کند. ویسی طی این هفته‌ها البته توانسته فاز دفاعی تیمش را به شکل مناسبی تقویت کند و آنها طی این شش بازی تنها یک گل دریافت کرده‌اند که نسبت به دیدارهای اخیرشان یک رکورد فوق العاده محسوب می‌شود.

با این حال پیکان برخلاف گذشته از نظر گلزنی نتوانسته بازی‌های مهیج سابق خود را به نمایش بگذارد و طی 4 بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده است. با این آمار آنها در این هفته مصاف سخت خود با استقلال را دنبال خواهند کرد. تیمی که در نیم فصل اول موفق به متوقف کردن آنها با نتیجه 2-2 شده بودند و امیدوارند اینبار در زمین خود بار دیگر امتیاز کسب کنند.

جلال الدین علی محمدی، فراز امامعلی، کوشکی، شهریار مغانلو، سعید واسعی و ... از جمله نفرات تهاجمی این تیم محسوب می‌شوند که طی دیدارهای نیم فصل خصوصا آمار فوق العاده‌ای از حیث گلزنی و گلسازی از خود به جا گذاشته بودند و باید دید مقابل استقلال چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdkmd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی پر گل  پیکان در یک بازی تدارکاتی