تاریخ انتشار: 1399/05/24 20:47
کد خبر: 57154

فرهاد مجیدی و یک ماموریت ویژه در استقلال

فرهاد مجیدی به دنبال این است در صورت حضور در استقلال، برخلاف فصول گذشته ثبات را در دستور کار این تیم قرار دهد.
فرهاد مجیدی و یک ماموریت ویژه در استقلال

فرهاد مجیدی از مدت‌ها قبل می‌دانست اگر دو بازی مهم با امیر قلعه‌نویی را ببرد، احتمال حضورش در استقلال بسیار افزایش خواهد یافت. حتی به مجیدی گفته بودند اگر قهرمان جام حذفی هم نشد، بعد از برتری مقابل قلعه‌نویی در لیگ و جام حذفی جایگاهش چنان در استقلال سفت و محکم خواهد شد که مدیران باشگاه راهی جز ادامه کار با او نخواهند داشت.

آن روزها به فرهاد گفته شده بود اگر از پس این دو بازی برآید بلافاصله باشگاه بر اساس لیستی که او در نظر گرفته اقدامات نقل‌و‌انتقالاتی‌اش را آغاز خواهد کرد. حالا همان اتفاق میمونی که مجیدی در انتظارش بود رخ داده و باشگاه استقلال باید به سراغ بازیکنانی برود که مجیدی آنها را در لیست خود قرار داده است. این اقدام از تمدید بازیکنان خود آغاز می‌شود و آرام‌آرام به مذاکره با بازیکنان جدید می‌انجامد. در واقع در مرحله اول بازیکنانی که اکنون در عضویت باشگاه استقلال هستند به مرحله تمدید قرارداد نزدیک می‌شوند و در فرصت‌های باقی‌مانده آتی بازیکنان جدیدی که مجیدی نام آنها را به باشگاه می‌دهد، مورد توجه قرار می‌گیرند. در حال حاضر استقلال با پایان قرارداد 7 بازیکن خود مواجه است که مجیدی نیز در صحبت‌هایی که این اواخر با مدیران باشگاه داشته از آنها خواسته قرارداد این بازیکنان تمدید شود. باشگاه استقلال هم قصد دارد روی همین مدار حرکت کند.

آخرین صحبت‌هایی که احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال پیرامون نقل‌و‌انتقالات داشته نشان از صحت و درستی این اخبار دارد و مدیرعامل باشگاه استقلال نیز می‌خواهد خیلی زود با بازیکنانی که اکنون در عضویت باشگاه هستند و مجیدی روی ماندن‌شان تأکید دارد، وارد مذاکره شود. البته روشن نیست که آیا باشگاه استقلال از توان مالی کافی برای تمدید قرارداد بازیکنان خود برخوردار است یا خیر؟ این اواخر خبرهایی امیدوارکننده درباره وضعیت مالی باشگاه استقلال به گوش خورده که اگر همین منوال ادامه یابد استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر مشکلی نخواهد داشت. حتی در پرداخت پاداش‌ها دیدیم باشگاه استقلال با دست‌و‌دلبازی قابل توجهی عمل کرد و بعد از پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی نفری یک سکه به اعضای تیم جایزه داد.

بعد از پیروزی مقابل سپاهان در لیگ هم مجیدی نفری 200دلار به بازیکنان پاداش داده بود که معادل ریالی‌اش حدود 5میلیون تومان می‌شود که عدد بسیار قابل توجهی بود. با این حساب باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی همچون روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی باید زودتر آستین بالا بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxbm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



افشاگری سرمربی سابق استقلال علیه خودش!