تاریخ انتشار: 1399/05/24 22:02
کد خبر: 57145

کری بازیکن گل گهر برای پرسپولیسی ها!

هافبک گل‌گهر امیدوار است بتوانند مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرند و مانع از برتری این تیم شوند.
کری بازیکن گل گهر برای پرسپولیسی ها!

مهرداد عبدی با بیان اینکه شرایط خوبی برای دیدار با پرسپولیس داریم، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی قبلی را با برد پشت سر بگذاریم و در یک مسابقه خارج از خانه که عقب بودیم و به سه امتیاز آن احتیاج داشتیم، به برتری برسیم تا روحیه خوبی برای دیدار با پرسپولیس به دست بیاوریم.

او ادامه داد: پرسپولیس قطعا در این فصل شایستگی قهرمانی را داشته و از توانایی فنی بالایی برخوردار است ولی ما سعی می‌کنیم در بازی فردا نمایش آبرومندانه‌ای داشته باشیم و امیدوار هستیم دست پُر از زمین خارج شویم.

هافبک گل‌گهر درباره اینکه پرسپولیس شاید بخاطر کسب قهرمانی انگیزه کمتری نسبت به آنها داشته باشد، ابراز کرد: پرسپولیس در هفته قبل مقابل ذوب‌آهن هم با تمام نفرات‌اش بازی کرد و به دنبال پیروزی بود چون می‌خواهد روند خوب این فصل را ادامه دهد. از طرف دیگر به نظرم از الان به فکر خودنمایی قبل از دیدار جام حذفی مقابل استقلال است تا آمادگی بالای خود را نشان دهد.عبدی یادآور شد: خوشبختانه پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان شرایط ما را در جدول بهتر کرد و امیدوار هستیم در دو بازی بعدی هم نتایج خوبی بگیریم تا در لیگ برتر بمانیم و رتبه‌مان را بالاتر ببریم.

او در خصوص اینکه هفت تیم احتمال سقوط به لیگ یک را دارند، گفت: از رتبه دهم تا شانزدهم همه تیم‌ها شانس ماندن در لیگ برتر یا افتادن را دارند چون امتیازات بهم نزدیک است؛ به همین خاطر ما نباید مقابل پرسپولیس و در هفته آخر امتیاز از دست بدهیم و غفلت کنیم. باید با تمرکز بالا وارد دو مسابقه بعدی شویم و به پیروزی برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkelq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ منفی برانکو به باشگاه سپاهان